|
|
|
|---|---|
|
Hade lite kul på väg till jobbet då jag och en kille i en M3GT lekte lite.. Undvek dessutom vackert att bli stannade i en hastighetskontroll efter att haft 266 km/h på mätaren ett par minuter tidigare.. Snackade lite med honom genom rutan på väg in mot Centrum men tappade honom vid ett trafikljus där jag körde mot gult (bråttom till jobbet). Han sade att han var Malmö-bo och hade förutom GT'n en E30 M3:a med turbo. Vit med ränder tydligen (den som stått parkerad på Svågertorp ett par gånger)? Någon som vet vem det är, skulle tacka för den trevlig stunden och undrar om man kan få se E30'n vid tillfälle? :) MVH Anders | |
|
Det är nog "RafkoM3" du rejsat mot, han finns här. Mvh Abbe |
|
|
jepp, uppfattar som det när jag läser det också. han finns här, hittar nog till denna tråd ska du se "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Vet inte om det var något rejs däremot, jag var aldrig ur femmans växel. Men det var några rejäla högfartsaccelerationer, fan vad M3:orna går bra. :) Skulle vilja ha en sådan men försäkringen är så jäkla dyr. :( |
|
RafkoM3 |
Hej Sweanders... Tack før Racet ;) Det var kul....Den gick fint din Porsche. Jag segdrog M3 också på 5an...næsta ggn så kan vi ett ordentligt Race... Ville ej øverdriva kørningen då jag mærkte igår kvæll att bromsarna var slut....Inte mycket kvar på belæggen, dock ska det bytas i helgen till något bra ;) Länk Länk |
|
Jo, jag såg att du släppte rätt så ordentligt. Jäkla tur att taxin bakom mig blinkade och hade sig för att varna om lasern. :) Vad är det för bromsar du har på E30:n? Spanade in den på Svågertorp för några månader sedan.. |
|
RafkoM3 |
På Lotec har jag M5 bromsar med M3 E36 OK Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.