|
|
|
|---|---|
rallyante |
är det någon som kan berätta för mig hur man ställer om klockan på en e46a? börjar bli tråkigt att ha sommartid i bilen :) |
|
rallyante: har du navi? |
|
| ställ den i klockläget med färddatorknappen. Sedan vrider du bara den högra pilen och vipps klockan skall då ställas om. | |
|
Tillägg: man måste ha motorn avstängd när man justerar tiden, dock tändlåset i läge 2 om jag inte missminner mig! Ha det, Tobbe |
|
|
Jag har justerat tiden med bilen igång, det är inget problem. |
|
rallyante |
HALLELUJA! nu har man vintertid på klockan :) tackar för råden grabbar. |
|
Jeg knotet med dette jeg også, skrudde på den tingen i instrumentpanelet, men skrudde inte hardt nok ettersom jeg inte visste om den var til å vri på. Måtte ty til min tyske manual. Kan inte tysk, men jeg kom fram til at det bare var å vri likevel. :) Jepp, inte glem at man kan titte i manualen også! |
|
|
Jag kunde inte justera klockan när motorn var igång var tvungen att snällt stanna på en mack och justera till vintertid.... kanske en "ny" säkerhetsgrej! ;o) ///Tobbe |
|
|
Jag kunde inte justera klockan när motorn var igång var tvungen att snällt stanna på en mack och justera till vintertid.... kanske en "ny" säkerhetsgrej! ;o) ///Tobbe |
|
rallyante |
jag var oxo tvungen att ha motorn avstängd. provade först med motorn igång men då hände det inget. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.