|
|
|
|---|---|
|
Hej alla ni norrträffsanordnare! Vad gäller inför norrträffen i sommar, tänker på regler gällande bankörningen, strippkörning, konbana osv. BMWCS o SC medlemskap obligatoriskt? Äh, ni får radda upp allt som gäller!!! hittade bara denna tråd då jag sökte: Länk "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" | |
|
Ingen som vet nåt , vill ha lite kött på benen gällande träffen . // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Enda krav är medlemsskap i BMWCS som även gäller för sektion Nord. Ingen bankörning (vi har så långt till närmsta bana) men konkörning med tidtagning kommer att ske. Minsta difftid vinner. Strippkörning vet vi inte hur det kommer att bli med. Vi kommer att informera mer exakt om vad som gäller på vår hemsida www.bmwcs.com/nord Länk ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
För närvarande är Umeå spikat som ort för Norrträffen 2004 . Mer info dyker upp på Nord Sektionens hemsida : www.bmwcs.com/nord när vi vet mer . ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
-Daniel- |
kommer det inga träffar längre norrut... umeå ligger ju knappt i norrland ;) ingen som vet om det blir någon träff kanske upp i fyrkantenområdet? |
|
Vi har kört Norrträffen 3 år i rad i Luleå så nu är det dags att försöka göra nåt i Västerbotten också! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
exakt, då kommer det nog mer bmw-folk också om träffen ligger runt umeå :) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Skulle vara roligt om det kom mer folk. Men det brukar faktiskt vara ungefär lika många besökare på Norrträffen oberoende var den är. Annars har ni väl inte missat att vi har fikaträff i Luleå sista lördagen i varje månad. Länk _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
-Daniel- |
Magnus M jasså det hade jag ingen aning om :) har inte ägt bmwn så länge så jag hade ingen aning om det |
|
Daniel: Vi har fikaträff den 31:a januari... kom förbi, du har mycket kortare än tex jag! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.