AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.046

Rysk bmw..

Tjena. Hittade en kul grej på internet. Tydligen har volga byggt en riktigt fet bil och använt mycket från 850. Vet dock inte hur man länkar.. här är adressen iallfall...:) Mvh leo

Länk

Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Länk

Har diskuterats innan. Men visst är den skön!

Två bilar är fler än en..
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det är ett fruktansvärt fränt specialbygge. Den är ju så otroligt snygg. Dom bygger tydligen specialmodeller på alla av volgas modeller har jag läst någonstans. Den är ju så frän. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att en Volga skulle kunna bli så frän.

MVH Morgan

Samma folk har gjort en Gaz coupe (tror det var det) också på M3 bas. Tror de gjorde den allra först.
Si
765
Simon01
120dM -08
ja, den är ruskigt läcker. Har för mig att de körde den på nåt motorprogram på tv för nåt år sen.
Såg att den hade hela inredningen från 8 serien med.
Gjordes den här bilen under samma period som 8-serien med tillåtelse av bmw? Mvh leo
Den var ju riktigt snygg!

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Leonardo: den gjordes 2002 och visades på 2003 Genève salongen i mars. Firman heter Alfa och gör endast ett ex av varje projekt. Undrar vad dem ska göra härnest...tidigare har dem jobbat med Porsche 911 och toktrimmat en sån (inklusive måsvingar och sånt). Deras Kubelwagen från 2 världskriget gick för 1 million dollar. Det satt en S50 snurra i den och den gjorde 0-100 på 5 blank samt 45knop på vattnet....Dem gör om vad som helst till en superbil…bara du är redo att betala vad det kostar och det är inga billiga grejer som du ser.
Har du vägrarna förbi Moskva, så låstas vara rik excentrisk spekulant och kom överens om visning på firman
Spana in V12 Coupe loggan på Volgan. Samma snit som BMWs som sitter på instegslisten men jag har aldrig set det som kromad emblem. vore kul att ha på egna bilen ( inte V12 alltså utan bara Coupe)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
/// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV.
Ja
285
Jantte
523iA Touring -99
535i -87

Bilen fanns på American car show i Helsingfors förra året. Var och kollade...
kanske kommer den till Sollentuna då?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
/// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV.
Om den gjordes 02- använde dom begangnade 850 delar undrar man ju, den är ju inte så exklusivt. Och om dom använde fabriksnya delar så vart fick dom tag på dom? Hoppas nån kan stilla min nyfikenhet..:) Mvh leo
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.