|
|
|
|---|---|
|
Tjena, undrar vad eliten här inne skulle värdera denna 540iA -94 till? Långmilare, 29000 mil, 2 ägare sedan ny. imp- 00. skinn, ac (nyfylld), automat (nyrenoverad), elhiussar, sollucka, stora datorn, asc, cd-stereo, träpaneler, alu-fälgar etc. besiktad u.a och skattad. sov-däck. Är i bra brukskick. fullservad, alltid på bmw av samma mekaniker. går som den ska men milen märks på förarstolen annars kanoninredning (ljust skinn). sticker på bra, är tyst i cahssi och motor. lite rost börjar komma på bakskärmen (bubbligt). övrigt välskött och rak i plåten. Vad skulle DU ge för just denna? Mvh Tomas | |
|
Verkar som att du behöver en del lackjobb och eventuellt klä om förarstolen för att få den i det skick du vill? Värdet tror jag ligger på 40-50KSEK....många mil gör att antalet spekulanter minskar. Utrustningen verkar bra annars förutom att bilen inte verkar ha farthållare. Skriver detta med risk för kink...har haft en vild diskussion om just 540e34 pris här på forumet innan. /Simon |
|
|
Förarstolen känns mer nedsutten, billigare vore väl att köpa en bättre begagnad på skroten. skärmen behöver dock friskas upp lite :) Men tack för kommentaren Simon! Vill även höra andras åsikter angående priset. Mvh Tomas |
|
|
Håller med simon MEN Bilen är svårsåld , svindyr att försäkra, dyra att äga/köra så om man inte tänkt ha den i tid och eveighet finns det nog bättre ex för marginellt större peng (50-60) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
-BeeMWe- |
Tompa du bjuder på en platta Harboe :) |
|
Harboe? Ny fy fan. Så du köpte 518?? Och jag köpte faktiskt ovannämnda 540 :) |
|
-BeeMWe- |
Ja för fan den var riktigt bra förutom lite rost men det fixar jag lätt. Känns bra att köra E28 igen. En kompis kompis trodde den kostade 30 papp höhö. Sånna man ska sälja bilar till, eller det gör jag juh också doh!! :) |
|
Tompa vad värderar du den till själv? /Simon |
|
|
Värderar själv bilen till 45-50.000. Letade egentligen efter en bmw e28 som vinterbil men fastnade för denna. Inte en superpärla precis men väl i bra bruksskick. Ska in på till S.O Lager i Frölunda på måndag och köra en motordiagnos (tror det kommer gå bra). Ska även kontrollera bultarna vid oljepumpen. Carl-Adam: på lördag utökas kanske "samlingen" men en 528i e28 :) |
|
| Själv skulle jag inte ge 50öre och en fimp för den | |
|
Nej, det skulle inte jag heller göra (det hade ju varit extremt otrevligt och dumt). Om den är schysst för övrigt (det var ju inga jättegrejor) så tippar jag på att slutpriset skulle hamna på 45+..... "let the Best Machine Win!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.