AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
389

Hur är det färdigdragna kablar i en M3?

bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjena.

Har just köpt komplett skinninredning till min M3:a. På dörrsidan satt det 2 högtalare nu istället för 1 tidigare. Mot min förmodan så fanns det färdigdragna kablar till den andra högtalaren (stora ljudpkt om man har 2 högtalare). Bara o koppla in i köra.. =)

Undrar nu hur det är med dessa färdigdragna kablar. Är det vanligt att det har dragits extra kablar ifall man lilla färddatorn?

Hur är det med stolsvärme... har värme i de nya stolarna, men har jag tur så kanske det finns draget till dessa också...

Kan det vara så att just min bil gjordes innan man visste exakt vilken utrustning som skulle monteras på och därför drog extra kablar till allt?

Väldigt tacksam för synpunkter och svar.

/Edvard
BMW CS # 4503
KaLLeSpeCiaaL
tjenis,ingen bil-tillverkare drar nått extra,dvs:det din bil är avsedd från början har dom kablarna o inget mer,innebär att du får dra allt extra själv,men jag lovar det e bara en dags jobb,,visst e det lite pyl me grejjerna ,men det e inte så svårt som man tror,,jag tror att montera larm e jobbigare än fixa alla kablar du behöver till stolar o ett par högtalare

Lycka till,ställ gärna fler frågor om det fastnar till

3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an
KaLLeSpeCiaaL
jusst en grej till,,,glöm inte åka förbi bmw och be en kopia på elchemat,,men ta chemat till en sån bil som grejjerna kom från,och ett till din bil,så¨gämför du,.och efter en stund så fattar man bättre eller EXAKT hur man gör,,vilket ska vart o så,så att grejjerna går via rätt säkring o det,annars brinner skiten upp,eller så går säkringen så fort du pylar me stolarna

tror det ska ordna sig
ännu en gång LYCKA TILL

3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Som jag skrev i mitt inlägg, så fanns det färdigdragna kablar till högtalarna.

Att koppla in värme & el till stolarna, är ingen svårt. Men lättare om det är färdigdraget. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.