|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar hur man får bort plasten som sitter för midbasen nere uti fötterna på 325 coupe -93 har lilla ljudpkt. Det vibrerar nån stans kring dörren eller nått hur lite volym man än har. Sitter ju inte en enda skruv på plasten. | |
|
Hej.. Om det är kickpanelerna vid fötterna du menar så gjorde jag så här: Du tar bort dem genom att lossa en liten "plastplugg-skruv" sedan drar du dem uppåt försiktigt samtidigt som de drar ut dem..Det underlättar om du tar loss underredet under handsfacket/ratten Om det vibrerar vid dörren så kolla att alla "fästpunkter" som sitter i dörrsidan sitter i och är hela. "fästpunkterna" är vita små spetsiga plastpluggar. Du kan ta loss hela dörrsidan och kolla , hur lätt som helst. 1. ta bort dörr låsknoppen. 2. ta bort ramen runt dörrhandtaget. 3. lossa de två torxskruvarna som sitter under handtaget. 4. ryck till lite försiktigt så följer hela dörrsidan me. Sen är det bara att börja leta skramel grejor. Själv så la jag en gummilist runt hela dörren på insidan funkar bra.. Lycka till.. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.