|
|
|
|---|---|
gangsta_toth |
Fick mig ett gott skratt när jag läste det här... Länk 400 hästar? Måste vara M5 E39. |
gangsta_toth |
Hur mycket sanning som ligger bakom kan man ju alltid diskutera. Aftonbladet har ju knappast varit känt för pålitlighet. |
|
hehe "Andra påstår att du var ute efter din svärmor? - Den kärringen! Hon råkade bara vara i samma område när det här hände." |
|
|
Länk /Wille |
|
gangsta_toth |
Wille W: Typiskt. Bara för att man försover sig så missar man en sån pärla... |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Denna galande tupp har snart gjort sitt , hoppas att han åker dit utav bara den. Inta första gången han visat divafasoner utan dess like enligt skvaller pressen. ///MVH Hasso Länk |
|
Artikeln kanske inte berättar hela sanningen men med hans uttalande som bakgrund så kan man ju lätt ana att han tappat en och annan hjärncell efter allt gapande.... |
|
| En kursare kännet Tito och han påstår att det är världens trevligaste människa... Själv vet jag ju inte då det bara är hörsägen, men en kille som vill köra över sin svärmor kan väl inte vara så illa? :-) | |
|
Han verkar ju ruggigt logisk "Jag är oskyldig och hade inget uppsåt att skada, men den här killen lekte polis och så gör man inte. Jag var ute och jagade tjuvar." Anklaga grannen för att leka polis medans man själv är ute och jagar tjuvar????. Näe det där e en gök som jag aldrig gillat. Synd och skamm på en så trevlig bil att behöva framföras av ett sådant pucko. Länk |
|
| känner, inte kännet... | |
| Var det en M5 han hade förresten, aftonblodet skrev nåt om 400 häst? | |
|
"- Om jag velat skada mannen så hade jag lätt kört över honom med mina 400 hästkrafter." Haha... jag är säker på att det är av högsta rättsliga intresse att personen färdades i en bil begåvad med 400 hästkrafter. MVH, E38B12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.