|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Då skulle jag grunda BMW;) nä men subaru impreza sti 325 im med Ny lack å roligare motor till sommaren |
|
| Även fast BMW finns så har jag valt Alfa Romeo (Spider 916) och Jaguar (XJR). Saknar inte BMW just nu men en E30-M3 eller M635 csi lockar alltid... | |
|
Märker att GT3:an är mångas drömbil.. Vad kommer det sig att den dyker upp istället för den mycket råare GT2:an om man nu inte pratar praktiska bilar utan rena nöjesbilar? Mvh SD |
|
|
Porsche 911 GT3 RS är nog så rå en Porsche blir. Hårdtrimmad sugmotor, lättad och extrem. En GT3 står klart högre på min önskelistan än en Turbo eller GT2. |
|
|
Håller man sig bara ifrån tvärmonterade 4-cylindriga motorer och framhjulsdrift så kan man välja vad som.. Om det bara gällt asiatiska bilar skulle det blivit Nissan skyline eller Mazda RX 6/7/8 |
|
|
oooh lord would you buy me a Mercedes-Benz. tror jag någon sköng på 70 talet.... Länk (Såld) |
|
chrille70 |
Om inte BMW fanns hade jag nog kört Rover 75 till vardags. Oops... Om inte BMW fanns hade inte Rover 75 heller funnits. Så då hade det nog blivit en Saab 9-5. MVH Chrille |
|
Mugge: Janis Joplin ? ;D OM jag hade haft dollar så det räckte hade jag köpt en Jeep Grand Cherokee eller en Jaguar XJR. Annars en Volvo 850 turbo |
|
|
Såg min dröm bil idag... satte mig i den och åkte hem i en annan (mkt billigare bil).... Janis Joplin, visste vad hon sjöng om... Tänk en V12:a nästan 400 hk två säten och inget tak... mkt läder.. mkt trä...och så väldigt mkt pengar att hosta upp... Länk (Såld) |
|
| skulle nog bli en benz av nå slag, med minst sex zyllar... | |
|
Ja hade jag inte kännt till BMW idag.. så hade jag nog åkt en SAAB 9-3, 9-5 eller kanske en Jaguar Runt samma årsmodell som min! Eller en risig Audi S4:a!! __ Länk |
|
| En annan av mina drömbilar Chevrolet caprice estate-95.tror det var sista årsmodellen.mums vilken bil:Länk | |
| jag skulle välja självmord ;-) | |
| Det skulle nog bli en cadillac el cheva | |
| Har sneglat på Rover 75-kombin.... kanske t.o.m kan tänka mig den nya Jaguar-kombin. | |
|
Nissan Skyline GTR R33, som för övrigt kommer bli nästa bil efter C70:n. Bayerische Motoren Werke |
|
|
Hade blivit någon Honda. Dom har samma koncept som BMW tycker jag. Kanske en S2000. 242 hk ur 2 liter. Imponerande. |
|
Dufvis |
Är inne på Koenigsegg CC....sittkomforten är underbar...och en svensk produkt....(nåja) //DD Hellre en förutfattad mening än ingen åsikt alls..... |
| Saab 9k 2.3t, eller Aero om man hade haft råd med det. | |
|
Självklart en Mercedes men är inne på min fjärde bmw nu å fler ska de bli Mvh Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.