|
|
|
|---|---|
|
Måste bara få skriva av mig. Skulle hämta tjejen på flyget i natt och när jag kom ut till bilen så hängde extraljusen (3 big knickare blue) i trasiga fästen. Men de hade inte fått lös dem, jag hade stukat gängen på bultarna. Men det hade blivit billigare om de hade fått lysena får nu slet de sönder hela grillen istället vilket blev betydligt dyrare. Så vi får väll se vad försäkringsbolaget säger. Det är nog tur att man inte kommer när de håller på som bäst, För nu vet jag hur jag skulle reagera, Jag skulle slå och sparka tills de fick men för livet, De skulle aldrig glömma vem de försökte stjäla ifrån. Hur skulle ni reagera, är jag ensamm om denna reaktion.... | |
| Hade nog inte slagit och sparkat så mycket för jag är inte särskilt stor (62 kilo förslår inget vidare mot de flesta tjuvar...), men däremot ta reda på vilka de var och sedan se till att de aldrig mer gör om något liknande mot mig på ett lite... ...smidigare sätt. | |
|
Full förståelse för din reaktion. Har själv varit ute och jagat.. En gång med kniven i högsta hugg:-) 125 kg rusandes efter sig med en kniv är nog inge roligt? Två bilar är fler än en.. |
|
| Skulle vilja kunna ge ett mer civilicerat svar, men sanningen är nog den att det hela skulle sluta med fängelsestraff för min del! | |
|
Kan ju hålla med dig om att dem skulle lära sig vem dom stulit av och jag skulle förmodligen sitta inburad ett tag för jag skulle satan knäcka både armar o ben på dem o sen skulle jag sagt åt dem att det hade gjort mindre ont att köpa egna istället 200km/h-50km/h på 1s |
|
|
vad skönt att få höra att jag inte ensam om att ha ett hetsigt humör. Det slutar nog relativt bra i alla fall. Försäkringsbolaget skulle stå för alla reparationer och det blev ingen självrisk därför att extraljusen var larmade +++ till salusansvar. Är det någon som vill köpa mina extraljus. Vill inte sätta tillbaka dem och få påhälsning igen. Kvitto finns så de är helt justa och de är inköpta i sommar och påskruvade för 1 månad sedan så de är knappt använda. |
|
|
Fann två herrar med semi- ärliga uttryck som knäböjandes stod och dregglade över mina fälgar på en parkering en dag. Gick förbi och de drog sig undan, men när jag kom tillbaka efter några minuter stod de där igen.. Gick bara upp till dem, tog ut telefonen och tog en trevlig bild av deras förvånade ansikten. De gick därifrån med snopna uttryck, och trots att jag kaske aldrig skulle kunna funnit ett par tjuvar genom ett suddigt foto, var det absolut avskräckande :) Ett lite mindre våldsamt alternativ helt enkelt.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
patrik w |
------------------>>jimcar-9Bor du på porsön? ? Ifall så såg jag det från mitt sovrumsfönster!! maila mej privat ! PaW -::Polto öljy = Bra och billigt::- |
|
När tjyyyvarna sprang kastade jag hammaren i ryggen på den ena.... NON UNQUAM CEDE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.