|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej I söndags sålde jag min 740 efter ca 3 veckors annonsering. Jag annonserade på följande sidor: Autopower, Blocket och Bilannonser (samt NSD). Följande erfarenheter gjorde jag: Autopower: många annonsbesökare, 3 samtal som var seriösa. Blocket: många e-post svar, mest nötter... NSD (dagstidning): två samtal, en som provkörde bilen Bilen såldes till en kille som hade sett annonsen på Blocket och Autopower. Jag kan säga att min hemsida på cardomain var till stor hjälp vid försäljningen. Priset: bilen var utsatt för 139tkr. Några undrade över det låga priset (det gick dock bra att betala mer :D), andra mailade "att såna där har jag sett för 90tkr i Stockholm". Mitt svar till dessa personer blev: "köp då för 90tkr" och "90tkr? varför maila du till mig då?" Sammanfattningsvis: Autopower mest seriösa svar, Blocket mest svar. Och vad blir det nu då? I första hand letar jag efter en fin E9. Kommer nog att hålla till här en del för att skaffa mig mer kunskap om modellen Länk Men det kan också bli en E 38 igen. Årsmodell 99,00,01. Dock Individual den här gången. Shadowline är ju inte helt fel... . E39 (528, 540) kan också bli aktuell. Individual. Hm, en B12 vore heller inte helt fel. Dock lite avskräckande med tanke på vad som hände STEPHAN. Faktiskt är det kul att vara på jakt igen... Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Grattis ! Hoppas att du hittar ett nytt objekt som du blir nöjd med. Är det fortfarande en 740 som är intressant om det blir en "ny" E38, eller kliver du upp till en 750 ? Själv blir jag bara mer "frälst" i min E38 för varje dag som går. Skall föresten ner till Tyskland om någon vecka för att plocka hem en "ny" andra bil. Har hittat två stycken E36 328-T som ser intressanta ut. Lycka till ivf.! Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
Scheckheft |
Hej PJ: om det blir en E 38 så tittar jag i första hand på 740. V8:an tilltalar mig. Har också lite smått börjat titta på en E 36 som andrabil. Dock räcker det med en 316 eller 318. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Scheckheft: Grattis!! Va säger du om att åka ner me mig o lazze o plocka upp 3st individual E38or? ;o))) nä får se va d blir men lutar åt E38a, mest bil för pengarna känns d som även om andra¨handsvärdet skrämmer lite. Ny bild 29okt- Länk |
|
|
Grattis Scheckheft! /Simon |
|
| Har man haft en E38-a,så vill man ha den igen.Så det så.. | |
|
Grattis Scheckheft, kanske ännu mer grattis till den som köpte bilen :) // Lazze Länk |
|
|
Hade jag FÅTT köpa en E38 så hade det blivit Scheckhefts den är ju så snygg.Lazze inget ont i din bil men jag måste vara en av dom få på detta forum som tycker att din bil är långt ifrån lika snygg som Scheckhefts.Jag gillar mörka bilar bättre än silver.men nu är det så att min fru gillar inte sedaner så då köper jag inte någon sedan, FAST jag vill.Min nästa bil kommer snart från USA ,en dröm Pontiac GTO -70 |
|
|
bayern münchen: Förstår inte varför du drar in min bil i den här tråden, vad är poängen??? Fredagsgroggen eller? Att du ogillar min bil behöver du inte kommentera. Tycker man att någons bil inte faller en själv i smaken så finns det ingen anledning till att skriva det, om alla gjorde det så skulle det bli väldigt många inlägg och ganska tråkig läsning. Kanske din fru förstår bättre? För övrigt tycker jag som du att Scheckhefts sålda 740'i är riktigt fin. // Lazze Länk |
|
|
Lazze: Vi andra tycker att din bil är snygg speciellt med sommar däcken på/starre |
|
|
Lazze Förlåt.groggen gjorde nog sitt jag tycker att din bil är skit fin inget snack om den saken,vad jag menade har jag ingen aning om.ska sluta skriva när jag groggat.Lev väl Lazze. |
|
|
bayern münchen: De e lugnt, ingen större skada skedd ;) // Lazze Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.