|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det är inte längden som avgör... ;-) | |
|
Jag gillar hans komment till grannen efteråt: Titta nu, du har ju förstört min bil... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Ja, det är nåt att komma ihåg när man kört på någon själv... När vi ändå pratar om BMW-förare som kör på folk och saker: Läste om en kille som skulle gå över en väg (på övergångsställe) i sthlm, en bil stannar varpå han börjar gå, men före han tagit två steg kör en 7-serie på den bilen som stannat och den studsar då fram, killen får hoppa bakåt. Ut kliver en välklädd äldre herre som skriker att det ska han få betala för, bara stanna mitt i vägen sådär. Polisen tillkallas, BMW-föraren ryter att han vill ha deras tjänstenummer och att det kommer dom att få fan för; kvarhålla honom när han har ett viktigt möte, allt slutar med att polisen får ta med den stressade mannen till arresten där han får kyla ner sig lite... Och folk undrar varför BMW-förare har dåligt rykte... ;-) |
|
|
ronte: Chilenare tror jag Udo Dirkelsniff |
|
|
Jag vet inte varför vi pratar om Tito Beltran här men han är en riktigt liten komlexfylld jä-l som endast en mor eller goldigger kan älska.. Fick jag chansen så vill jag gärna dela ut en örfil i ren uppfostring! NON UNQUAM CEDE |
|
|
*ASG* Fan va jag skrattade när jag läste detta... Vilka nötter det finns. MVH Morgan. |
|
|
En dagsedel får han av mig iallafall!!! :-) // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.