|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Hissen verkar ju inte gå ända upp på Tito.... "Tito Beltran, som just nu befinner sig i Italien, hävdar att incidenten handlar om osämja mellan grannarna. - Om jag velat skada mannen så hade jag lätt kört över honom med mina 400 hästkrafter. Han hoppade själv upp på bilen, säger Beltran och fortsätter:" | |
| Han jagade sin svärmor stod det. Måste vara en elak en de. | |
|
Han verkar behöva omedelbar vård. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Hahahaha! Det var en rolig artikel. Han verkar vara en... ...spännande människa dendär Tito. :D |
|
|
Italjenare, eller hur..? Sägs ha temprament, men det är nog en skröna :))) --- Always Diesel |
|
|
I & för sig har man väl inte ett så stort förtroende för journalister. Att krydda lite och lämna de "förmildrande" detaljerna utanför är ju standard men: * Jaga sin svärmor (eller tjuvar eller vad det nu var) * Ha en snubbe hängande på motorhuven i 180 m * Hur kör man över någon med en hästkraft? Inte en 400 lär göra någon verkan man inser att man lever ett rätt trist liv ;) eller var det tvärtom? |
|
| Tror ni de hade skrivit ut bilmärket om det varit en Toyota? | |
|
Ja... man ska väl ta artikeln med en nypa salt... men det var ju rolig läsning.... .... och nej, jag tror inte dom hade skrivit ut märket om det var en Toyota. |
|
|
Konstig artikel men jag gillade hans sista kommenter --- Den kärringen, hon råkade bara vara i området. hehe Han gillar svärmor! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Den killen har inte alla knivar i lådan: "Åklagaren är en sjuk typ. Jag är oskyldig och hade inget uppsåt att skada, men den här killen lekte polis och så gör man inte. Jag var ute och jagade tjuvar." /Wille |
|
|
Hehe... "Den kärringen" Hehe... Två bilar är fler än en.. |
|
|
Det är framför allt väldigt intelligent att kalla åklagaren för "en sjuk typ" inför en rättegång.. Det plockar nog den patetiske dvärgen många poäng på! Tito kör för övrigt kör runt i en SL 55 AMG. När jag såg honom hade grannen hoppat av, men bilen såg ut som den kördes med autopilot.. Kan man inte höja sätet i den bilen? (Annars kanske vi kan skramla till en kudde) Om han nu får behålla körkortet förstås.. |
|
|
Han lekte polis.... Vad gjorde han då om han jagade tjuvar?! Mvh Abbe |
|
| Om han kör runt i en Stuttgart-låda varför står det då BMW i artikeln? Är det möjligen så att Aftonladet missat med att kolla sin källa? Kan det verkligen hända i en sådan kvalitetspublikation? :P | |
|
Händelsen utspelade sig sommaren 2002 om jag inte läste fel. Lillkillen har säkert bytt bil sedan dess. Hoppas att han tappar lappen, så att får köpa sig en cykel modell mindre! Ha en bra dag och se upp för arga dvärgar! |
|
|
För ett par år sedan så jobbade jga extra åt ett företag som fixade turneér å grejer, i en av turneérna var Tito med. Han är nog en av de största idioterna jag någonsin träffat under hela mitt liv. Till råga på allt så springer han efter småtjejer. Då hade han en BMW 850 med reg nummer "tenor". // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
| Killen är ju döcool, jag vill bli som Tito när jag blir stor! En snubbe som kallar en åklagare för "en sjuk typ" och sin svärmor för "kärring" i media får hjältestatus i mina ögon! | |
| Förresten, om hans granne var så dum att han ställde sig framför bilen så får han ju skylla sig själv! | |
| Får en känsla av att du (BoogieElvis) har ett visst behov av att provocera, right? | |
|
Hubbe: ja, det kan nog stämma till viss del, jag har en viss tendens... :-) Men allvarligt talat så är det väl ganska dumt att ställa sig framför en bil som kommer körande? Eller är det bara jag som har självbevarelsedrift här? |
|
|
Men BoogieElvis.. Vill du bli som Tito när du blir stor? Killen är ju typ 1.20 när han sträcker på sig.. Hur liten är inte du då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.