|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Wille! Sååå ska en M3 se ut!! Nipply |
|
|
Hamann lyckas nog ganska bra?! Det finns otroligt många M3o5 ute på markande och det lär knappast bli färre med alla nya modeller som kommer ut. Varför ska man se ut som alla andra? Märker att många här s k "sanna entusiaster" bara säger blä så fort dom ser en sådan bil, men tror inte dom gör det i verkligheten... Ta bort någon del, t ex ögonlock, så ser dom rätt brutala ut, kul att titta på...fast jag hade nog inte haft min bil sådan... |
|
|
i like M-POWER! |
|
|
Fartglad; Min erfarenhet är att dessa bilar bara ser sämre ut (i mina ögon) i verkligheten än på bild. Sen tror jag att jag inte tycker om den här typen av bilar eftersom plast och krom går före funktion. Jag kan inte titta på den och säga att den är snygg så länge jag vet att den inte är seriöst byggd rakt igenom. Jens |
|
|
Skulle lätt ta Hartge över biltemalook-och-dålig-tillförlitlighet-Hamann. USCH! MVH, E38B12 |
|
cane |
Förstår inte varför de flesta är såna "puritaner", tycker att den M3an var ganska diskret & snygg faktiskt. Kan det vara den svenska avundsjukan som visar sig? OK, visst kan det gå till överdrift... som måsvinge monstret "Las Vegas" tex: Länk |
|
Nej, fy vad de såg ut...men visst, motorerna är säkert trevliga... Till och med denna ser ju trevligare ut..trots färgen...: Länk |
|
|
cane; Jag tycker de flesta BMW-modeller är väldigt vackra men för mig är detta inte längre en BMW. Det är endast en hög med plast som dessutom är otroligt ful! Gränsen för när något går till överdrift är helt enkelt olika för olika personer. Jens |
|
|
MrMarsupilami: Du har rätt till en stor del, har en vän som äger en Hamann E46...och som du säger...plast o åter plast. Men jag kan ändå inte hålla inne med om att jag tycker att utseendet är ganska så grymt ... Och med tanke på vad ett paket med styling kostar så...aa...finns bättre saker att lägga pengarna på. |
|
cane |
plast... här har ni plast! Länk heheheh |
|
Som sagt, jag tycker inte stylingen gör sig på bilen, fälgarna dock är ju helråa. Sen är ju givetvis Hartges variant med V8 i E46 betydligt fräschare. Var mest ute efter motor/effekt och struntade i stylingen. För om man kikar på motor/effekt i den 3-serien så ÄR den brutal. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
ja m5 va helt klart snyggare o jag förstår att de lägger m5 moter i en m3a för de vill ju ha nått som håller mvh //m5 micke m5 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.