|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Eller vad säger ni? Länk | |
|
Mardröm i så fall :-/ Urk! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Vore kul att testa och se om det är lika mycket go som show... | |
|
Vore kul att ta sig en provtur i. :) //Schnitzer |
|
|
Är det bara jag som inte ser bilderna... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Mardröm? Urk? Detta är väl Hamanns 3serie med V8:an från M5 E39... Mums säger jag isåfall... De kunde ju kanske bantat ner på stylingen, fälgarna är ju dock helråa och motorn sen då.. 400Hk V8 i en 3serie.... det bara MÅSTE vara brutalt!! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Det var väl främst designen/"stylingen" som är Urk, i mina ögon. För övrigt så har Hartge också tryck ned M5E39-motorn i en E46, fast med skillnaden att deras bil ser diskret, snygg och brutal ut, medans denna Hamann i mina ögon bara ser överjäst, vulgär och svulstig ut. Tur att alla ej tycker lika, va? :) Dock så instämmer jag med Haglund, jag är mycket nyfiken på samtliga bilar i Hamanns sortiment, hurvida deras effektuppgifter och så vidare stämmer överens med verkligheten! Jag har fått indikationer på att så inte är fallet... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Den ser jäkligt nice ut måste jag säga.... skulle lätt kunna åka omkring i den. |
|
| Plastgris. | |
|
M5:an e snyggare Länk Länk |
|
|
Neeeej! Jag blir tårögd när jag ser den, m5:an altså :-( Titta på bakdäcken exempelvis? Är detta snyggt? Ser ut som om en bilkå* tonåring fått styla den....traktordäck som en epa traktor. Nej, för mycket!! Trodde det var ute med ögonlock, kjolar och spoilers, vingar på 1m, kolsvarta rutor, 22" fälgar???? Nej, usch! Nipply |
|
|
M5:an var om möjligt ÄNNU fulare :p Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Hahaha! Heeerreguuud vad de har tagit i när de skulle sminka M5:an! Ja, varför ha en stilren bil när man kan hänga på så mycket grejer som möjligt som blänker, blinkar, spelar melodier, luktar och låter... |
|
|
Två M-bilar ombyggda till rymdskepp... /Wille |
|
|
Det är en M3 ombyggd av Hamann och inte en vanlig 3 serie. Den ni tänker på med m5:ans V8 är Laguna seca edition, med måsvingar och stort huvscoop. Den kostar två miljoner och är mkt brutal......Tycker jag ;) Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Hur kan tyskar, som bygger så fina bilar, också förstöra dem så totalt.... *gråter* Å andra sidan är vi svenskar också ganska duktiga på att förstöra våra egna bilmärken, tänker bl a på Vallåkra. Bläh! Jens |
|
|
tur att tycke o smak skiljer så att även tillbehörsfirmorna kan tjäna pengar, men personligen tycker jag att Hamann M5 an är riktigt snygg ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Det är ju roligt för Hamann om de lyckas sälja sina bilar, det unnar jag dem! Sen kan man ju diskutera klientelet och deras prioriteringar. Personligen kan jag inte förstå hur man kan lägga så mycket pengar på bara styling när det fortfarande finns så mycket annat att göra på bilarna för att förbättra prestanda/funktion. Jens |
|
| Nja, så farlig var väl inte M3an. Jag är ju originalpuritan (inga dj-a spoilers på min baklucka!) men nu tycker jag att Kalle mfl tar i. Bilen är fet och rejsig, kanske inte smakfull men definitivt inte hiskelig. Ta bort ögonlocken och den löjliga spoilern över bakrutan så ser den hyfsad ut. Plus att den skulle göra sig bättre i en mörk färg. | |
|
Fet och rejsig, i jämförelse med vad? Denna kanske... Länk Jens |
|
|
Eller denna: Länk /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.