AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.404

320i på Nestors bil i vallentuna.

Länk
Någon som vart och kollat på den?

Mvh Johan
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Har inte sett den.. Men min högst personliga åsikt är att JAG skulle inte köpa bil av en firma som inte kan stava till fälg..:-0

Två bilar är fler än en..
Så sant så sant så.
Precis, Mats! Det var det första jag såg. Fälj...
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Dom har ju haft en och annan buske på den firman innan, troligt att detta är ännu ett exemplar men vem vet. Åk dit och kolla, det är ju bara tiden som kan gå förlorad (och lite soppa förstås)...
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Alltså, Nestors bil drivs av folk med utländsk bakgrund, så det kan ju vara därför de har lite svårt med språket.
Skulle man gå efter hur folk stavar så skulle rätt många här anses som icke trovärdiga...
Skit i hur de stavar utrustningen, åk och kolla på bilen om den verkar intressant. Mig veterligen har de inget rykte om sig att vara myglare, men visst har de en och annan rishög på gården men det är inget som de försöker dölja.
Visa användare
837
MetallicaMats
Hubbe: Det är inte att dom har utländsk bakgrund jag reagerar på (det har jag med).. men har man bilfirma bör man kunna stava rätt till fälg iaf? Skulle inte gå in på en pizzeria som hade reklamslogan "Lita på oss! Vi kan pissa!" heller... Handlar om trovärdighet i mina ögon.

gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Föreslår att alla slutar prata med MetallicaMats han har ju stavat fel här Länk momentdrat...*asg*
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Visst, jag skulle inte köpa pizza, där det stod pissa. det kan jag hålla med om men stod det Pitsa så skulle jag garva lite och köpa en. Har tex. ätit Nazi Goreng på lunchhaket vid jobbet, drack en Mariastad till....
Visa användare
837
MetallicaMats
gto80: Med skillnaden att jag inte är författare, medlem i svenska akademin eller svenskalärare.. Hade jag varit något av detta hade jag blivit generad. Men jag tror du missar min poäng med någon meter...

Hubbe: helt ok!

gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Jo då jag fattar precis vad du menar ..men kunde bara inte låta bli ju..*S*
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Det är bra pris på bilen (om den är i bra skick), jag skulle ha åkt och tittat på!

Mvh Abbe
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Jag har åkt dit 2 eller 3 gånger för att kolla på bil och blivit lika besviken alla gånger, alla bilar har varit rent skit där, men som Anders skriver, du förlorar bara tid och bensin på att åka dit + som sagt dom försöker inte dölja något i alla fall, bilarna är inte uppmålade eller till fuskade vad jag vet, det du ser är vad du får... skit... *s*
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
MetallicaMats : Svensklärare, eller lärare i svenska.... inte svenskalärare.
Kunde inte låta bli... ;-)
Visa användare
837
MetallicaMats
Hubbe: hehe, ormet kryper;-)

Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Hubbe - se där, du har 2000 inlägg !!
kolla här Länk

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
pa
42
parf
Honda Civic
Jag har samma erfarenhet av Nestors, en del ruggiga buskar till bilar, 22 ägare eller fler, ...och dessutom massor av hundskit(!) på gården (i september). Det var inte bara jag som trampade i det.

Parf
mo
267
moonflower
525 TDS Touring -93
320 Cab -90
M5 -89
635 Csi -85
728i -84
Var och provåkte en 323 där för ett par år sedan, det kändes nästan som den hade börjat förmultna:-)! En hel del rost och fantastisk mögellukt i kupén. Obesiktigad och gick väl på sisådär fyra burkar.....

"let the Best Machine Win!"
Haha....
inte konstigt att det är hund skit hos nestors bil,
Bilförsäljningen vaktas av 4-5 STORA schäfer hundar natte tid=)
Men skulle nog avråda köp där.....
pa
42
parf
Honda Civic
Menar du det...

En massa voffsingar som bajjar hela natten lång - det är ju inte klokt.

Vi var flera som drabbades denna lördag f m. F-n man är ju helkoncentrerad på bilarna och tror inte att man skall rulla sig i hundskit.

Parf
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.