AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
742

Ful vinge med blinkers

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Kolla in den här annonsen med den fula vingen med blinkers integrerade: Länk

Är det någon som tycker om "optiken"?

//Schnitzer

Ras.mus
Jag tycker det var rätt fiffigt! Har sett en ådi innan med blink i vingen och det va snyggt.

Man kan ju tänka sig att mörka glasen lite så de ser svarta ut när de inte lyser. Men annars tycker jag helt klart att det va snyggt! Mycket bättre än en lampa i bakrutan i alla fall...
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Alltså, jag kan inte riktigt greppa idén, bak blinkersen är väl bara av intresse för bilen bakom och de har väl inga problem att se den ordinarie? För övrigt så har jag nog aldrig sett en så felplacerad vinge, för det först en vinge på en 7:a? för det andra Den vingen på en 7:a? URK!!!
Hmm, han kanske kan flyga iväg med sin vinge o förhoppningsvis aldrig komma tillbaks? =P

nä alvarligt det tyckte jag var fult gjort på en annars fin bil som E32an, såg en riktigt fin aldeles nyss utanför fönstret en svart (nyputtsad?) med krysseker fälgar. Rollo el tonad var den oxå.=)

Ny bild 29okt-
Länk
Instämmer med Hubbe, Hemskt!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
"Super Sportlich"?
Riktigt skönt DanMobility stuk på den vingen :(
Synd på e32'an som såg fräsh ut i övrigt, men bakluckan går ju alltid att byta...

/Wille
Ras.mus
Själv tycker jag ju då att bakpartiet är något av det fulaste på E32:an... Den ser ut som en stor peugeot eller nått. Inte alls såna vackra linjer som på E38:an. Den har för låg huv och för hög trunk helt enkelt. Så en vinge tar bort det sluttande så e det snyggt. Sen är kanske inte en sådan flygplansvinge helt rätt förstås men ljusena gillar jag skarpt! Snyggt med lite extra lampor så här i vintermörkret...
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hemskt synd på den bilen för för övrigt var den nästan fulländad enligt mig, men den vingen förstörde verkligen alltihop.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
WilleW: Instämmer till 100% med dig!

Ser inte bra ut och väldigt synd på en E32. Sedan ska man inte jämföra med E38:an som är nyare i design. Från att ha kommit redan 1986 så tycker jag att designen är fruktansvärt fin på E32:an och även E34:an. Det är just där bak som gör E32 så fin och så finns det en liten del av bagageluckan som går upp en liten bit vilket gör det hemskt att montera dit en vinge.

//Schnitzer

Ras.mus
Har själv funderat på att bygga en ny baklucka a´la nya 5-6-7-serierna alltså nedsvängda skärmar (originalen) och en rak lucka. Tycker det e snyggt, blir som en vinge fast helt inbyggt i bilen så att säga.

Sen är det ju förstås så att designen är modern för sin tid, man kan ju bara jämföra med en mercedes s-klass från samma tid. hu... Men den är ju knappast modern idag!

Sen kanske man kan påstå att E38ans design faktiskt är lite förlegad! För att vara en bil såld långt in på 2000-talet (tja, långt o långt) så är det något omodern. Har kvar mycket gammal stil som man hjälpt upp med lite nya lampor osv. Inte förrän E65 som designen blev modern igen ju! Speciellt inuti. Men sen kan man ju jämföra med mercedes igen som oxå ser ut som en 80-talare inuti...

Jaja, det är en go bil för 20 lakan iaf! Godare o köra än farsans CamryV6-98 i alla fall...
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

"Själv tycker jag ju då att bakpartiet är något av det fulaste på E32:an... Den ser ut som en stor peugeot eller nått."
Ja smaken är ju som.......
Ser själv inte en tillstymmelse av likhet med Peugeot. Men länka gärna till en bild med likheten så skall jag överväga.

Mvh. Patric

Min E32/38:a
Länk
BMWCS #4598
Ras.mus
Jag menade sluttningen där bak. Det finns även på peugeot 605:or t.ex.... Inte snyggt. Ser ut som om trunken håller på och säcka ihop.
sk
1.290
skalman

BMW 750 IA 1995

Att få en E32 att se billig ut är något som en del lyckas alldeles förträffligt med....

Kan se killen framför mig som ägde bilen en gång......bak och fram vänd keps.... samt nyaste Biltema katalogen i ena näven.

Varför kan man inte hålla sig till Volvo me sådana här tilltag!

;)

Mvh
Skalman
mr
68
mr horsepower3
550i -92
750ia -91
Skalman !

Du har så rätt så tog orden ur min mun!

mvh mrhorsepower

Om man inte får köra bmw är det lika bra att låta bli=)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.