|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en rostfri 325 touring enligt följande: elhissar, lucka, elspeglar, sportstolar, lilla datorn, motorvärmare, s & v-däck på alufälg, servicebok, sv-såld, larm, c-lås, sätesvärmare, drag m.m. Har gått runt 20000 mil. Vad är ett rimligt pris för en sån här bil? | |
|
30.000 tycker jag kan vara rimligt, kanske strax under. Vet inte hur suget är efter e30 touring i jämförelse med sedan. Mr C |
|
| Päronen köpte en likadan med 15000 mil på mätaren för drygt 2 år sen för 30 000 kr. Lite måste dom ju ha blivit prissänkta?25000kr är rimligt men helst lite lägre ändå. | |
|
Ok, då verkar den ligga i rätt kurs iaf. Bara att hoppas på att skicket är bra i övrigt på bilen. Är många år sen jag hade en E30, vilket gör att den känns lite som en ungdomsbil..tänkte att touringen kankse ser lite mer "mogen" ut :) |
|
| beamer: nejdå morsan o farsan brukar kryssa runt i Mälardalen med E30. Flytta hit, så är du i alla fall inte ensam om det! =) | |
| hehe, kanske det kanske :) Jag vet faktiskt om en 325ix i kanonskick för 20000:- som alternativ om touringen inte är intressant. Dock är den lite väl "upphottad" med tonade rutor, m3 vinge, sänkt m.m.. | |
| beamer: vart finns den bilen? :) | |
| IX´en? Den kan du få uppgifter på om du mailar mig. Touringen ska jag kolla på i morrn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.