|
|
|
|---|---|
|
Hur mkt skall man betala för en 316 -01 med komfort och pluspaket i bra skick s&v 6000 mil ? Hur ser det allmänt ut med försäljning av 316 compact ? har fått bilden att det är svårsålt ?? skall bara ha bilen ett halv år , kommer jag förlora tio tusentals kronor i vår ? ///MVH TONY | |
|
Själv anser jag att utseendet talar emot compacten varför den blir antagligen mer svårsåld då en BMW förväntas vara snygg.....? /Simon |
|
|
Compacten har väl aldrig varit den mest populära modellen i Sverige och den har nog inte blivit mycket populärare sedan den nya modellen kom. Jag tycker att runt 130-135' för en -01 är en ganska rimlig prisbild, vanliga bilhandlarpålägget om du inte köper den privat. /Erik |
|
chrille70 |
Håller med J_Bunk om prisbilden. Jag tycker att compacten är en mycket trevlig bil. Har man inte problem med utseendet så är det en väldigt bra bil. Rolig att köra, bra komfort och säkerhet, hög kvalitetskänsla, bakhjulsdrift och dessutom går den billigt... Min personliga lista med lovord kan göras lång. Det är knappast någon lyckad affär att köpa en ny 316ti för ca 210' eftersom man kan få en 316i 4d för i princip samma pengar (ca 230'). Och i den jämförelsen är 316ti snabbt utesluten. Men som begagnad kan den vara riktigt prisvärd. Men svårsåld. dock... MVH Chrille |
|
Tror knappast att man får ut mer än ca 110-120'. //Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.