|
|
|
|---|---|
|
Har publicerat tråden längre ner, men ingen har svarat? Gör ett nytt sista försök i hopp om hjälp? Hej! Vet inte om det är något större problem, men dock irreterande... Vid två tillfällen så har inte navin reagerat på knapptryckningar på några sekunder? Dom knappar man då tryckt på ex radiostationer och liknande och det blivit en fördröjning på? Dvs 1: Händer inget när jag trycker 2: Trycker på 1:an 2:an 3:ans radiostation inget händer 3: sitter med händerna i knät och nu börjar alla kanaler bläddra. 4: Nu fungerar allt som det ska igen?? Det andra som hände mig i morse var när jag skulle parkera om bilen. När jag var klar och stängde av bilen och drog ur nyckeln ur tändningen så fortsatte radion att spela? Stoppade in nyckeln, startade igen, ingen förändring. Tryckte på lite kanppar, inget hände. Efter ett par sekunder så kom valen för de knapptryckningar jag gjort och stereo och allt annat fungerar igen?? Bilen är en M5 E39-99 Vad är detta??? Nipply | |
| Elektronik... | |
|
Det med knapptryckningarnahar jag också varit med om nån gång, kanske e det naviskivan som håller på att läsas precis när du startar navigatorn som orsakar fördröjningen, ungefär som när man stoppar i en musikskiva i cd-spelaren. Det med radion verkar mycket skumt, men prova att lägga tråden i "Samtliga bmw modeller" istället. Är nog inget som bara drabbar M5or, och dom som vet vad det är, är kanske inte här inne och läser. Lycka Till! |
|
|
Hej Christer! Det kan det naturligtvis ha och göra med, att den håller på och läser av skivan. Har inte tänkt på det faktiskt. Tack för idén. Mvh Nipply |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.