|
|
|
|---|---|
svh9633 |
Hej! Är det någon som vet när 3:a ska uppdateras och är det någon som har några smaskiga bilder? /Sam |
|
2005 ska det komma ny modell. Motorpressen är smockfull med olika bilder, men jag har inte tillgång till nån länk nu. Nuvarande trean, den fina E46an är f.ö. Bangles första. Ibland när jag vill ha E60 eller 911 tänker jag "Kan jag sälja en så vacker bil?". Inte än i alla fall. My Bimmer is my mistress |
|
|
Här kommer en länk: Länk ==== The driving Dutchman Länk |
|
| den var iaf imnte jätte ful! framsteg! | |
|
Jag vet inte riktigt. De nya BMW faller mig inte riktigt i smaken. Nya 5-serien t.ex. Dörrarna är ju jättehöga. Lyset är mkt vågat. Men ju mer man tittar på den desto bättre ser den ut faktiskt. Dessa smygbilder var rätt bra tagna. Men bakifrån ser den ut som en Mondeo. På bilden snett bakifrån liknar den lite en äldre Opel Vectra. Framifrån ser den rätt grym ut. Grillen är grym ändå att det inte är de klassiska "njurarna". Kanske ska marknadsföra en ny grill? Näe det är väl kanske inte troligt. Om man sen tittar på de datorgjorda bilderna (vilka man ska ta med en nypa salt) så ser det ut som att 3-, 5- och 7-serien ska sträva åt samma skepnad. Precis som Volvo gör; Samma bil, olika format. (För visst ser både S40,S60 och S80 likadana ut, bara olika storlekar...) Jag kan bara hoppas att 3-serien kommer bli grymt snygg. I min mening ser den bäst ut som E36 Coupé... Det blir nästa inhandling för min del. |
|
| my toyota is fantastic...jävla skit | |
|
Personligen tycker jag att de flesta av Bangles bilar är grymt snygga! Det är väl sjuan som inte är hundra ur alla vinklar. På med 20" och du är fetast i stan dock! Z4 kan jag stå och titta på hur länge som helst, man hittar hela tiden någon ny detalj! De här bilderna på trean ser lovande ut men jag är inte så förtjust i framlysena. De ser liknande ut på X3 och faceliftade X5. Det är själva böjen längst ut som jag tycker är lite skum. //Thorssa |
|
|
Håller helt klart med Thorssa här.... gillar verkligen inte de lysena.. Då tycker jag skarpt att Femman är den som är snyggare... förutom Z4 då så klart.... Gillar INte X3 och X5 skulle jag aldrig äga.. Blir väl en ny 5:a då de kommit ner i pris =D eller varför inte en 330xi __ Länk |
|
| Skönt att den slapp 5:ans "kinesögon", Bangle är på rätt spår! | |
320-325 |
den var ful |
|
Personligen är jag inte så för den nya 'looken', men det är väl en vane sak. Det brukar ta mig ett tag att smälta en ny design :) Prototyp bilen påminner mig om...Opel...! |
|
|
den är då bra mkt snyggare än t.ex. 7:an. tror att den kan bli ganska hårig då den väl kommer ut, likaså den nya "fyran" "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.