|
|
|
|---|---|
emtre |
hej! finns det nån som vet hur mycket de olika e 30 bilarna (318i, 320, 325) kostar i helförsäkring för en 18 åring på landsbygden? någon med egna erfarenheter?? Tacksam för svar! |
Danielj |
jag har en 320. kostar ca 10000 helförsäkrad.jag har haft körkort i ca två år.det kan skilja väldigt mycket mellan olika bolag. |
|
Hej emtre! Låna ett reg nr från bilar i annonser och ring och hör med försäkringsbolagen, då får du veta exakt vad försäkringen kommer att kosta för dig. |
|
| Tjena.. En helförsäkring på en E30 325i 88:a med full bonus och om man är över 24 med dom nya höjningarna hos försäkringsbolagen och man bor på landsbygden kostar runt 6000:- med högsta självrisk hos Trygg hansa. Detta var det billigaste som jag kunde hitta när jag ringde runt... Lf ville ha 8600:-, Folksam runt 10000:- och Skandia skulle väl ha runt 10000:-,Aktsam ville inte försäkra denna bil.... | |
|
jag betalar 8000:- med th, en 323 -85... halva priset om den skulle stå på pappa... /Peter |
|
| jag betalar 4900:- per år helförsäkring för min 325cab 91:a | |
emilo |
Jag betalade 1800 halv per år (på pappa+landet) nu höjde dom asen premien med 500:-/år. Phu. Salus ansvar. Helförsäkring brukar väl vara ca dubbla priset. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.