|
|
|
|---|---|
|
Jag är på väg dit nu för att titta på en bil. Har ev hittat en bil som jag seriöst överväger att köpa, om allt stämmer överens med bilderna och det som har sagts i telesamtalen. Är det någon som känner till den här firman? är de pålitliga/seriösa? Länk (Såld) | |
| Har varit där en gång och kikat på en bil, dock blev på inget köp, bilen var inte i de skick som han sa den var. | |
Kowalski |
Hej Tror de har varit uppe för diskution tidigare på detta forum, prova sökfunktionen så skall du se... Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Jo Jag märkte att det inte var en seriös firma.... bilen skulle ha varit nybes... Det visade sig att den hade fått 8 st 2or och bara 3 var åtgärdade. I telefon sades det att bilen var väldigt välvårdad, i realiteten så var det en stor rost hög, bilderna som visades i annonsen måste ha varit flera år gamla eftersom bilen var helt rostfri på bild. sen var säljaren där inte speciellt trevlig... det blev inget köp.... har iaf lagt handpenning på en annan bil (i göteborg), som jag ska åka upp o titta på imorgon... får se om det blir köp.. Länk (Såld) |
|
|
Väcker liv i en gammal tråd! Har dom senaste dagarna suttit och drömt mig bort över denna Länk 540in som ser väldigt fin ut på bilderna. Gjorde idag en sökning på firmans namn här på autopower och det lilla som stod var ju sannerligen ingen uppmuntrande läsning. Tänkte i alla fall se om någon varit och kollat på bilen alternativt vet ngt mer om denna försäljaren, om dom har bättrat sig eller nått i den stilen... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Bor i närheten av den firman så om du vill kan jag titta in o kolla på bilen. Dra iväg ett mail till mig om det är något speciellt du vill jag ska titta på samt vilket skick du anser bilen bör vara i. Min spontana och högst personliga åsikt är dock att man bör undvika att köpa något från den firman, dels har de varit med på Svarta listan och bilarna som finns där är i de flesta fallen inga höjdare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.