|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Ville bara dela med mig av min glädje. Har inhandlat en ny huvudenhet. En Clarion DXZ738RMP. Helt enkelt underbar!! Lyftet ljudmässigt är helt otroligt! Det går inte att jämföra denna med min gamla Bussiness RDS bandspelare. Den gamla orkade inte driva högtalarna. Vid högre volym så ristade det kraftig i högtalarna. Ingen idé att ens försöka. Det känns som om det nu är högtalarna som sätter gränser för välljudet. Byte kommer förmodligen att ske till våren. Spelaren klarar av skivor med mp3:or och det hela är mycket smidigt. Jag är jättenöjd. Kan helt klart rekommenderas. Jag valde spelaren för att den passar bra med övriga inredningen också. De flesta a spelarna som jag har tittat på är silverfärgade och har blå delfiner som hoppar på skärmen. Hur snyggt är det när övriga inredninen är svart och färgen på knappar och rattar röd/orange? Spelaren passar bra in i inredningen och även om färgmatchningen inte är 100% med övriga lampor så är det mycket nära. Bilder kan mailas till intresserade. | |
| Kan du inte lägga upp dom någonstans... | |
| Jag har tvyärr inte tillgång till ett sådant ställe. Om det är någon som har sådan möjlighet så mailar jag gärna bilder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.