|
|
|
|---|---|
|
FYllde hela behållaren med spolarvätska för strålkastarna. På höger sida precis under kylaren rann ALLT ur.Såg inte så mycket då det var mörkt men jag antar att det är någon slang som har spruckit? Någon som har något annat förslag vad det kan vara? //Marcus | |
|
Kan ju inte vara så mycket som är sönder. Slang, koppling eller behållaren. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Deliq |
Packningen vid spolarpumpen !! Kolla den, brukar "torka ihop" när bilen har några år på nacken. Ny kostar inte många kronor hos BMW M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
på min bil hade nivågivaren, den som sitter precis vid relä-boxen på behållaren gått sönder, hade också helt full behållare.. lagom kul att få 5-6liter sprit i motorrummet.. Tur att det var citrus-lukt :P E28 M535i TwinTurbo |
|
| Liten spricka långt ner i behållaren på min 525ix. Täta och de funka igen. | |
|
Det finns ett snabbkoppling för slangarna till lyktspolningen med två oringar i. antingen så kan oringarna vara dåliga eller så har kopplingen gått isär. kopllingen finns där för att man ska kunna demontera kofångaren. Lars |
|
Simon W |
detta har hänt mig också ! en liten spricka i gjutskarven längst ned. Behållaren hade legat och skavt mot ac rören om jag inte minns fel . plastade ihop den med lödkolv |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.