|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Flåklypa, Läser man alla annonser på 20´ milare så kan man ju lätt få uppfattningen om att varannan är det iaf... :) Fullutrustad är ju också ett kul uttryck! Hur många bilar är det egentligen? Eller vad sägs om "All utrustning förutom skinn och AC"... Vem f-n väljer all utrustning som går att hitta till en ny bil, men INTE skinn och AC ??? :)) |
|
|
Anders; Ser framför mig en 750 iAL med navigation, tv-skärmar fram och bak, kylskåp och det ena med det tredje.... och sen en sunkig plyschklädsel och ingen AC. Vadå AC, vi har ju kylskåp!? :)) Jens |
|
| Finns det BMW:ar som gått 20 000 mil?!? Trodde alla hade gått 9800 eller 14500 mil... :-) | |
|
>>Björken Det är fler som har gått över än under 20' //Marin |
|
| Jag vet, Marin! Men BMW:s mätare har en tendens att fastna på miltalen 9800 mil samt 14500 mil. Min 523:a hade gått ärliga och dokumenterade 9000 mil vilket inte var roligt när marknaden svämmade över av "9800-milare" som var femtio tusen spänn billigare. Givetvis saknade dessa servicebok och annan dokumentation som kunde styrka miltalet. | |
|
Anders S mfl.: Den nämnda reperationen som jag tog upp i en annan tråd och senare oxå här gäller inte min 328:a alá "mintconditions" Edition, eller vilka ord ni nu vill använda. Denna reperation gällde en till mig kvinnlig bekant och hennes 320i C -98. reperationen konsulterade jag åt henne för att hon skulle, som ni säkert förstår, komma så billigt undan som möjligt. andvände mig av orden "min" och dyligt endast för att förenkla berättelsen historia något... Så för en gångs skull är vi helt överens. Skulle heller inte montera beg. delar på min "mincondition" 328:a! Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
mmmm jo... :)) ;) |
|
| :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.