|
|
|
|---|---|
| Av förståeliga skäl är erfarenheterna av detta kanske inte så många, åtminstone inte bland Roadster-ägarna. Jag har iaf införskaffat mig ett kit från Defa och hade hoppats på att kunna montera detta själv. Mina frågetecken är nu: Var går jag bäst igenom torpedväggen med kabeln för kupévärmaruttaget och vart sätter jag uttaget för minipluggen i fronten så att den syns och skämmer minst? | |
|
Bästa vägen genom torpedväggen vet jag inte, däremot har jag sett att man brukar sätta uttaget för minipluggen i regplåtshållaren fram, närmare bestämt i utrymmet som "blir över" på vänster eller höger sida bredvid själva regskylten. Naturligtvis synd att borra upp fronten där, men å andra sidan har nog inte Z3:an något bättre ställe för ändamålet. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
jag har minipluggen i luftintaget i spoilern. synns inte alls. däremot vet jag inte hur kabeln kommer in i kupen. antar att det är antagligen borrat genom torpedvägen eller att det fanns fördiga håll i den ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.