|
|
|
|---|---|
|
Är inne på kombi-tankar och E39 540 ligger högt upp på listan. Vad ska man se upp med. Vad ligger ägandekostnaderna på ungefär (jämfört med min M3)? Enligt modellguiden verkar alla 540 vara automat fram tills 2002. Stämmer verkligen det? Tycker jag ser flera st manuella i annonser. Tacksam för alla svar. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe | |
|
Mycket läsa men lärorikt är min gamla dagbok Länk för krutis. Där hjälper jag adam leta 540, han åker numer audi men det beror nog på regeringen hans:DD Du åker nog inte på så mycket mer i pengaväg på en 540t. Se dock till att inte köpa bil för alla pengarna du har är ett hett tips. 540 som såldes nya i sverige hade alla automat men i t e x tyskland gick det att beställa bilen manuell men inte i sverige mig veterligt. Därav står det så i modellguiden. Avnänd sökfunktionen och skriv E39 AND 540 då har resten av dan...:) Det är en underbar bil men akta dig för många oseriösa handlare. Lycka till Asken |
|
|
I Sverige såldes mig veterligen inte 540i som manuell, däremot fanns det i Tyskland. Mycket info finner du i Askens dagbok: Länk Samt om du gör en sökning på 540 AND e39 . Lycka till! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Asken, har du lånat JohanB´s mindcontroll? Sluta härmas i förtid! :) | |
|
Tackar gossar. Ska kolla runt lite mer under eftermiddagen. ungefär vad ska man vara beredd att betala för en 97-98 540t fullutr med lite extra lull-lull och fint skick? Har hittat en del intresanta och priserna ligger runt 200k. OBS jag vill absolut inte ha automat. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.