|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Den som längtar efter en ännu längra bil än Lang kan titta på detta reportage. 25 cm längre än Lang modellen och byggdes i 106 exemplar (facelift) Länk Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Hallo Ja varför inte, då skulle jag kunna anställa Soki som chaufför till den ;) // Lazze Länk |
|
|
undra när L7 kommer till E65? The one and only : don_salvatore87 Est. 1987 |
|
|
fan va helrätt ! Undra om det går köpa en sådan där.... Får inte plats i många vanliga garage.. men vad gör väll det... kan alltid hyra 4 platser och parkera på tvären. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Lazze: Att få en chafför som mig kostar pengar, hmm bilen skulle väl vara ett rimligt pris kanske .=P Ny bild 29okt- Länk |
|
| Har det sålts någon L7 i Sverige? | |
|
yummie. skulle vara nånting i min smak men då måste jag nog bygga ett jättestort garage för att få plats me'n "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Klockren modell Überlang med porrbelysning (se bild 3 på B-stolpen) och Alpina 20".... Soki: Ta Lazzes erbjudande ;)) //Stephan |
|
|
stephan: nu när du fått igen kosing från fb måste du bara skaffa en L7 ;) "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Snacka om benutrymme i baksätet :) | |
|
STEPHAN: Klart jag tar erbjudandet, väntar bara på min första betalning, he he he Ny bild 29okt- Länk |
|
|
Okej Soki, men först måste jag se vad du går för, du får köra runt med mig i en månad så jag kan bilda mig en uppfattning om hur du klarar uppgiften, du får stå för champagne, cigarrer och bensin, ok? ;)) // Lazze Länk |
|
|
Min 750iL känns plötsligt lite trång :( nu blir det till att jaga L7. /Rico |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.