|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Alltså jag ska plocka lite spänning från cigg-uttaget på min E36:a.. Men hur mycket jag än pillar, vrider, drar och rycker så får jag inte loss det :( Är antagligen bara jag som är lite otålig och saknar händighet.. Men jag skulle vara tacksam för tips ifall att någon annan har lyckats. Mvh, Per | |
|
Antagligen sitter det väl expanderande hakar under. Lossa handbromsdamasken så kanske du kommer åt bättre. Finns en skumgummiring därunder som du kan lyfta ur då bör du kanske komma åt lite. Vad vet jag =) // Joakim - AutoPower.se Länk |
|
|
oj, alltså det verkar som att det är skillnad på den senare E36:an. I mitt gamla skrälle sitter uttaget framför växelspaken.. Uttaget går inte ens att vrida på.. kan nog vara så att tidigare ägaren har limmat fast det tyvärr.. Det får bli stämjärnet! /per |
|
|
Menade såklart växelspaksdamasken. // Joakim - AutoPower.se Länk |
|
| tja ta bort färddator/chekcontrol genom att trycka upp lång fingret under den. (i hålet ) dra ut färddator/chekcontrol sen är det bara att plocka dän hela konsolen där stolsvärme knapparna och zigg tändaren sitter så gorde jag i alla fall jag när jag snodde direkt ström där i från!! lycka till robban | |
|
Kan man koppla, eller de e så klart man kan det men HUR kopplar man så att cigg uttaget går via tänningslåset? Mvh//Niklas |
|
|
När jag skulle stjäla lite ström till belysningen i växelspaksknoppen så stal jag från belysta knapparna för fönsterhissarna och de lyser om instrumentbelsyningen är tänd och med det är jag är nöjd - dvs knoppen lyser då elhissknappen/instrumentbelsningen lyser - annars inte. Vet iofs inte hur mycket ström du kan stjäla från fönsterhissknappen - trolgien itne lika mycket som från ciguttaget. Men det är ett sätt att få strömlöst via instrumentbelsningen (om du har elhissar). /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
|
Jo jag har el-hissar men knapparna är inte belysta.... Mvh//Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.