|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon vet vad mer man skulle kunna göra på en M535:a? Jag har ju originalpaketet på och fälgarna blir antingen original 16" eller 17"/18", (det beror på ekonomin och hur fin bilen blir i övrigt när den är klar) Och naturligtvis vita blinkers runtom. Men sedan då? Några små detaljförändringar jag missat? Var hittar man bilder på M535;or? Jag har redan letat igenom hela galleriet här ju=) Tack på förhand | |
| Min finns på galleriet, så du har säkert redan sett den. Men på de bilderna ser man egentligen inte så mycket av bilen, så kolla på Länk istället. De detaljförändringar jag har gjort förutom de som du nämner, är silverlack på de nedre delarna av M- paketet, sänkning, lackat lister runt rutor mattsvarta, tagit bort torkararmarna till framlysena, och lackat njuren i grillen mattsvart. Har även monterat ett hemgjort utblås i polerat rostfritt. Det finns även en del snygga M535:or på Länk . Lycka till... | |
|
Den var inte ful du... //Thorssa |
|
|
Snygg M535'a! Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
| Tack för komplimangena! | |
|
Tjäder: Hehe, det var ju exakt sådär som jag tänkt mig att min ska se ut=) Dock lämnar nog jag lister och njurar kvar, det är sånt som märks. Bilen ska igenom besiktningen först & främst... Tack för bilderna! |
|
Gemini__ |
Mathias Tjäder: Fin bil du har. En fråga bara, har du möjligtvis köpt bilen av ngn från Västerås? Var nämligen och kikade på en M535:a i V-ås förut, innan jag slutligen köpte min förra. Tycker jag känner igen reg. numret. Ha´re gött! //Thomas |
| Jodå, dem kommer från V-ås. Som du kanske minns var den inte speciellt fin då... | |
BmwMutte |
Grym bil Tjäder... |
Gemini__ |
Mm, den var tyvärr en bra bit ifrån det skick man strävar efter. Kul att se en entusiast ta över en sådan bil, som får till följd att bilens skick höjs avsevärt. Läste nu i "Galleriet" om din bil, ser att du har fixat och donat en del med bilen. Resultatet har blivit klockrent. Mvh Thomas Länk |
|
Tjäder: Måste bara gratulera till en otroligt fin bil. Snyggaste E28:an jag sett iallafall.... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Verkligen kul att höra att bilen ser bra ut! Som sagt var den en rishög när jag köpte den, den enda anledningen till att jag slog till var det mycket låga priset. Tänkte att jag åtminstone kanske kunde bygga race eller i värsta fall slakta bilen och behålla M- delarna. Men när jag väl fick hem bilen och kollade lite mer noga såg jag att det inte var så illa som det såg ut. Så, det ena ledde till det andra och snart hade jag fixat den tråkiga rosten. (har tyvärr alldeles för god erfarenhet av rostlagning) Nu i efterhand är jag faktiskt ganska nöjd med köpet, de pengarna jag sparade i inköp har jag kunnat använda till att göra bilen snyggare och roligare, fast det har ju blivit en hel del pengar vid detta laget... Tjäder |
|
|
Grymt läcker.. har du någon bild tagen bakifrån så man kan se det silvriga ordentligt.. vill veta hur du har lackat den Länk |
|
|
-> 536: kolla din mail... Tjäder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.