|
|
|
|---|---|
| fattar inte riktigt om man ska ha återledande eller inte har lmm på sugsidan funkar det då med vanlig pysmodell? | |
Bmw ludde |
Tror det bästa är om du väljer en återledande, den luften som dumpas ut har redan lästs av av lmm, annars kommer bilen att gå lite fetare |
|
Spelar ingen roll. Sök. Har redan varit x antal diskutioner om detta. //Ticco www.ticco.com |
|
| tjena ticco är det som en del säger att det blir för fet blandning utan återledande? sen finns det ju andra som säger att det inte spelar nån roll.vete fan vad man ska tro.fick tag i en (vanlig) från dalhems för 1800:- men i värsta fall får jag väl skicka tillbaka den | |
|
Lappen skall du inte satsa på att skrota LMM istället och köra med mapsensor nu när du grejar med SMT:t? Jag hade tänkte göra så. |
|
| Känns det inte skönt att bilen går lite fett när du ska köra turbo då? Kör med en öppen dump... | |
| jag har int tänkt ha kvar lmm utan tänker köra med mapsensor de är bara nu i inledningsfasen jag tänkte att det kanske är lättare med lmm | |
|
Fina dumpventiler kan ni köpa av mig, både återcirkulerande och öppna |
|
|
Det lilla som den kommer att gå fetare kommer du knappt att märka, om du nu gör det över huvud taget? //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.