|
|
|
|---|---|
|
Jag har några utrustningskoder som jag inte vet vad de innefattar. Bilen koderna hör till är en E39. Hoppas att ni kan hjälpa mig! Here they are: 620 VOICE INPUT SYSTEM ("Språkkontroll" enl. översättningstabellen här på power??) 970 BUSINESS PACKAGE (vad innefattas i det?) 980 EXCLUSIVE PACKAGE (?) | |
|
620 är väl röststyrning av radio/handsfree osv. om jag inte missminner mig. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Länk | |
|
Ps: vad tror du Wolv har tittat i? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tack wendtan, det låter logiskt! ps: Tack, men den har jag redan läst och mina frågor kvarstår efteråt också. |
|
|
Förresten wendtag, kom på att jag glömde svara på din fråga i en annan tråd: Japp, det är nåt med V8 ;) |
|
|
Orkar inte kolla om det finns med, något kan du göra själv. :-) Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Har redan kollat där också utan framgång :( |
|
|
Då återstår endast två koder som jag inte vet vad de betyder, är det ingen som vet såhär på lördagkvällen? 970 BUSINESS PACKAGE 980 EXCLUSIVE PACKAGE |
|
|
wolv: Det här är bara en gissning men jag tror att 970 Business Package innehåller följande (saxat från bmw.de, översatt från tyska av mig): - Xenonljus inkl. lyktspolning - Automatiskt avbländande ytter- och innerbackspegel - PDC fram och bak - Klimatanläggning - Färddator - Multifunktionsratt 980 Exclusive Package tror jag är följande (saxat från bmw.de, översatt från tyska av mig): - Speciella metalliclacker: Kalaharibeige och Chiarettoröd - Fem andra metalliclacker "zur Auswahl" - Vita blinkers - Besondere (särskilda?) präglingar på sätena - Lättmetallfälgar Radialeker 50 7J x 16 - Exklusivläder i svart, sandbeige eller burgund - Trä- och skinnratt med multifunktion - Elektrisk stolsinställning (endast 8-cylindriga modeller) - Elektrisk solskyddsgardin för bakrutan - "Spiegeldreieck", B-stolpar och fönsterramar i svart högglans Följande hittar man på bmw.se: Exclusivepaket (endast med komfortpaket): - Valbara lackeringar: Orientblå, Titansilver, Topasblå, Oxfordgrön, Safirsvart, Kalaharibeige, Titangrå, Chiarettoröd. - Klädsel: Läder Exclusive Svart, Burgundyröd, Sandbeige. - Komfortstolar med elektrisk inställning - Armstöd fram, skjutbart - Ädelträutförande Exclusive - Lädersportratt - Kromringar runt mätartavlor - Velourmattor - Parkeringsdistanskontroll - Sidoskyddslister med kromrand - Kromlist på baklucka - Lättmetallfälgar Radialeker 50, 16 tum Som sagt, bara en gissning! ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
620 Sprachsteuerung Sprachsteuerung für Teilfunktion von Telefon und Navigationssystem Nur in Verbindung mit Autotelefon D-Netz bzw. Komplettvorbereitung Handy. Nicht in Verbindung mit Telefonvorbereitung. € 370:- 970 Businesspaket inkl. Innen- und Außenspiegel automatisch abblendend, Park Distance Control, Xenon-Licht, Scheinwerfer-Waschanlage, Regensensor, Klimaautomatic, Bordcomputer mit alphanumerischer Anzeige und Multifunktion für Lenkrad. Nicht in Verbindung mit Radio BMW Reverse. € 1.400:- In Verbindung mit Edition Exclusive € 2.000:- Från BMW 5er Preisliste Mai 2002 Trött..............sent översättning i morr’n om det behövs........ Hittar inte 980 men det finns i denna prislista Edition Exclusive (723) som innefattar olika saker beroende på modell 520i – 530d Mvh/Saij |
|
|
JaJa, nå'n med med bättre kunskaper fixade det medan jag skrev, men hur var det nu........de sista skola vara de första....... eller nåt sån't. Mvh/Saij |
|
|
Tack så mycket alla, då var det avklarat - case closed! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.