AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.461

Bilbälte i baksätet

Hej ! Jag var och tittade på en Bmw 328i fyra dörrars idag och nu slog det mig att det inte fanns något bilbälte i mitten där bak. Jag förmodar att det bara var nerstoppat bakom sätet eller är det inget bilbälte i mitten ???
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Hvilken årsmodell?

Vil tro at det er slik som du sier, at bilbeltet er nedstoppat bakom setet.
Det är en 95:a
Den kan ju vara inregistrerad för endast 4 platser och då endast behöva 4 bälten, men det är ju föga troligt. Antaglien ligger det nedanför/bakom sätet.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Har visserligen bara haft min bil i två veckor och inte orkat kollat ännu men jag verkar inte heller ha något bälte bak i mitten! Kan det ha att göra med att den är såld i Tyskland?

//Thorssa
Stick in handen mellan ryggstödet och sittdynan.

Henrik
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Om det inte e en sån där skön rackare med två st "säten" i soffan bak, där ser det bara ut att finnas plats för två. // CB.

Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Kolla in baksätet på den här ! Länk Inte så skönt att va den stackare som ska in i mitten ibak därinte.

Länk
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
En riktig sportscoupe skal jo liksom ha 4 seter, og inte 5 :)
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Finns många E36 Coupé med bara 4 bälten från fabrik. Min var sådan.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Har dock inte hört om 4-dörrars med bara 4 bälten men det kanske faller under samma princip s.a.s.
Har diskuterats innan och jag har för mig att vi kom fram till något vettigt då. Sök vettja.
Am
78
Amirooo
BMW -97 328i
jag har en 328i 97....först när jag köpte bilen så märkte ja också att det inte fanns ngt bälte i mitten, men sen när jag kopplade in min CD-växlare och tog bort dynorna så hittade jag bältet där under..

:)
Jag tackar för all hjälp. Jag köpte bilen oavsett om det fanns bälte eller inte tänkte att det får bli ett senar problem.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.