|
|
|
|---|---|
| Hej ! Jag var och tittade på en Bmw 328i fyra dörrars idag och nu slog det mig att det inte fanns något bilbälte i mitten där bak. Jag förmodar att det bara var nerstoppat bakom sätet eller är det inget bilbälte i mitten ??? | |
|
Hvilken årsmodell? Vil tro at det er slik som du sier, at bilbeltet er nedstoppat bakom setet. |
|
| Det är en 95:a | |
| Den kan ju vara inregistrerad för endast 4 platser och då endast behöva 4 bälten, men det är ju föga troligt. Antaglien ligger det nedanför/bakom sätet. | |
|
Har visserligen bara haft min bil i två veckor och inte orkat kollat ännu men jag verkar inte heller ha något bälte bak i mitten! Kan det ha att göra med att den är såld i Tyskland? //Thorssa |
|
|
Stick in handen mellan ryggstödet och sittdynan. Henrik |
|
|
Om det inte e en sån där skön rackare med två st "säten" i soffan bak, där ser det bara ut att finnas plats för två. // CB. Länk |
|
|
Kolla in baksätet på den här ! Länk Inte så skönt att va den stackare som ska in i mitten ibak därinte. Länk |
|
| En riktig sportscoupe skal jo liksom ha 4 seter, og inte 5 :) | |
| Finns många E36 Coupé med bara 4 bälten från fabrik. Min var sådan. | |
|
Har dock inte hört om 4-dörrars med bara 4 bälten men det kanske faller under samma princip s.a.s. Har diskuterats innan och jag har för mig att vi kom fram till något vettigt då. Sök vettja. |
|
|
jag har en 328i 97....först när jag köpte bilen så märkte ja också att det inte fanns ngt bälte i mitten, men sen när jag kopplade in min CD-växlare och tog bort dynorna så hittade jag bältet där under.. :) |
|
| Jag tackar för all hjälp. Jag köpte bilen oavsett om det fanns bälte eller inte tänkte att det får bli ett senar problem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.