|
|
|
|---|---|
|
Hej 1: Finns det någon som har en länk eller så där man kan få se ett kopplingsschema på ljudanläggningen i en E36 Touring. Det gäller 328i -95. Någon har klippt lite här och där i min bil så jag måste fixa till det igen! 2: Fanns det olika ljudanläggningar på Touring -95? Alternativ? 3: Sitter slutsteget och "delningsfiltret integrerat i samma låda eller hur funkar det? ///M vh Per ..."BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN, DE LEDER DEN!"... | |
|
Kanske inte helt rätt men kan kanske ändå vara till lite hjälp. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag fick inte länken att funka... /Per |
|
|
Konstigt, den funkar för mig. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag får prova på en annan dator! Jag skulle behöva ett schema på vilken kabel som går var i orginalkontakten till stereon också, ska bygga om till ISO. Kanske finns på den där länken? /Per ..."BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN, DE LEDER DEN!"... |
|
|
Bumpar denna då jag letar efter samma schema. Men Länken fungerar inte. Någon som kan hjälpa mig. Min är en 328i touring -96. Vill veta vad färgerna är och betyder... Har inte orginalISO kvar. Och schemat på gör-det-själv stämmer inte.. ** Köra bör man, Annars dör man** |
|
|
Kolla om du hittar vad du söker här: Länk Bör väl vara hyffsat lika även om det är touring. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.