|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaha då va de min tur... Dagen innan man ska ställa av bilen och garageförsäkra den så blir den stulen och såklart har man bara trafikförsäkring på den... Hade de varit imorrn hade den iallafall varit försäkrad... Bilen är egentligen inte mycket att ha men va trots allt min första BMW! Så är det nån som ser en silver 520i -86 med blåa framskärmar med regnr: MZH 085 är det bara att hojta till! Den borde finnas i trakterna kring Söderhamn då de var där den stals... Nu får man sitta å åka en 45hästars Fiat Uno istället... =( //Cosmos Vadå Väghållning?? | |
|
Va tråkigt, tyckte den så skaplig ut vid maj träffen.Hörde idag på radion att brottsligheten gått upp xxantal proc i s-hamn.Dags o flytta? håller ögat öppet mvh//trucker Länk Länk NY |
|
|
Var det du som kom fram och snackade med mej? Den ser ungefär likadan ut nu det ja har gjort är vita blinkersar fram & bak och sänkt den... Har lagt ner ca 15k på bilen så det känns drygt... Men ja är nästan säker på att den kommer dyka upp igen... Förmodligen sönderkörd tyvärr! //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
USCH OCH FY! NU vågar jag knappt ställa av min. Jag tror jag ska vara riktigt ful och palla upp den och plocka av alla hjulen så de inte snor den. Lider med dig, hoppas du återfinner din bil. En polares saab 900 blev stulen. Hittades i samma skick en dag senare med full tank, han hade knappt nån soppa i den när den stals ;) Mvh Christian |
|
|
Sorgligt och tragiskt. Polarens 240:i blev snodd. Han åkte själv runt o leta i en del suspekta kvarter och där stod den. Plockad på några gamla paltor och en bensindunk! Förstörda lås visserligen. Ett tips kan ju vara att kolla runt i kvarteren. |
|
|
Har varit runt och kollat lite men tyvärr ej hittat den... Har suttit å ringt kompisar hela dagen och sagt åt dom att hålla utkik... Ja ska ha tillbaks bilen så är de bara! //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
Ja vi pratade lite då, har några kollegor som far runt lite i dina trakter ,bilen är ju ganska lätt att känna igen med blå skärmarna. (håller tummarna) mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Själv kikar jag runt här uppe i Sundsvall, om dom dumma jävlarna kommer hit! // Björn Eriksson |
|
|
Står även Cosmos på bakluckan... Hoppas den kommer tillbaka i hyffsat skick iallafall... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
Beklagar....Det man KAN göra för tjuvarna är att försvåra att stjäla bilen genom att ta med sig bränslepumpsrelät varje gång man parkerar den en längre tid(om bilen ej har immobilizer eller liknande).Sannolikheten att tjuvarna har ett relä är låg,däremot lär de då iställer slå sönder bilen av ren ilska.... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
I fortsättningen blir det iallafall minst halvförsäkring oavsett bil och pris... Bilen är fortfarande ute på vift men ska ut å kika lite idag, bara hoppas den dyker upp... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
Perkka |
När reläet till soppapumpen gick på Saaben tänkte jag dra kablar till en strömbrytare och gömma den, men det blev tyvärr aldrig av.. Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
ska hålla utkik |
|
Perkka |
Kanske var lite OT mitt förra inlägg =/ Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
WAN: Kanon det, måste berömma dej för en grymt fin bil! Måste vara en dröm att glida runt i... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
Jäkla svin!! Ja bilen kan ju va varsomhelst vid det här laget. Vad kör du nu för nåt? ///FrIIk |
|
|
Kör en sur Fiat Uno -88 med 45 vilda pållar... Men blir en BMW igen, har en 320i e21 på gång... Bara pengarna som fattas =( //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
| Du får väl åka med någon gång | |
|
mycket tråkigt Cosmos! lider med dig o håller utkik... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
BMWN ÄR HITTAD =) Den står på Statoil i Hudiksvall, kan tyvärr ej åka upp förän nån mack har öppnat så jag kan hyra en trailer... Vart väckt av att en kompis ringde och sa att han stog å tittade på den på Statoil i Huddik Efter ca 45min ringde polisen och informerade mej om samma sak. Så nu kan man inte sova, sitter bara och väntar.... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
| Jätte kul att du har hittat bilen igen, hoppas bara att inte allt för mycket är förstört på den :-( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.