|
|
|
|---|---|
|
Jag har försökt att maila folk och frågat vad de tror om 60/40 sänkning. Jag har en 325e -87 med koni-dämpare. 15"-fälgar med 7" bredd och ET25 Däcken är 205/50 15" Däcken borde väl inte ta i skärmkanterna eller? Fulla rattutslag borde väl inte vara några problem? Köra 2 pers i baksätet borde väl inte heller vara nått problem? Är jätte tacksam för svar. Jag har letat på tidigare inlägg men inte hittat riktigt. Mvh / Highspeed_M5 Har du råd att INTE köra Tyskt? | |
|
Jag har sänkt min me 60/40 jag har det här paketet: Länk Och jag är mycke nöjd jag kör me orginal fälgar och däck 195/65 14" utan problem. Fulla rattutslat, 3 personer i baksätet inga problem. Min bil: Länk |
|
|
jag har en 318iS-88 den kör jag med 7,5*17" 215/40-17 sulor och så har jag 60/40 sänkning...det funkar väldigt bra... kolla på bilderna: Länk Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
Jessie |
Jag skulle sänkt den 60/60. Är lite knepigt att få ner baken på dom äldre E30. Har själv 60/40. |
| jag har en 60/40 sänkning och 6,5" bereda 15 tumare och jag har gott om plats för mina däck | |
|
nån som märkt av problem med hjulvinklar efter sänkning? på sierra pekar hjulvinklarna totalt åt h*e då man sänker,speciellt bak,men d e ju i.o.f.s. ford... |
|
|
mina däck vinklar är väl inte till 100% men det är bara en hjulinställing...så är det fixat Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
ErikNilsson |
Läs här!!! Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.