|
|
|
|---|---|
|
Hejsan en liten fråga hur mycket skall jag ta för ett beg. avgassystem? Sutit på bilen ca 10 månader. Pasar till en m3e46:a | |
| ta en 6000kr för det! inte mindre i alla fall! men nu gissar ja bara.. men nåt sånt i alla fall | |
| Vad kostade den ny? | |
| okej jag prävar då | |
|
Frågan är ju bara vem som skulle vilja köpa ett orginalsystem till en M3 E46? För det första passar systemet bara M3 inga andra E46 3-serie bilar, för det andra om någon M3 ägare vill byta byter han ju till ett sportsystem....skulle eventuellt vara intressant för någon med trasigt system men hur vanligt är det? "One for economy and One for the fun of it" |
|
|
Peter: Du anar inte vilka tokar de finns därute som vill bygga om sina motorklenare varianter. Dom drar sig inte från att bygga om halva bilen för att få det att passa. Personligen tror jag de finns en marknad för begagnade m3 system. Om de passar eller inte är en viljefråga :) Men om jag köpt en m3a och monterat sportsystem hade jag velat behålla orginal. Precis som jag tänkt göra med 330n. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| 6000:-??? Om jag inte missminner mig helt så kostar ett komplett system till en M3 E46 39000:- nytt! så mer än 6000 ska du nog ha! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.