AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.178

Reg.skylt med 7 tecken tillåtet

Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Länk

*Best Man Wins*

Confucious say:
Man who run behind car get exhausted.

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Såg den. Fanns en länk om personlig reg.skylt tidigare. Detta kanske kan bli en ny då det finns lite fler möjligheter till spännande namn.... :)
IH8BENZ

OBS! Ironi! ;-)

Möjligheterna är oändliga, se bara på Storbritannien. Såg regskylten S1MON tillsalu för £ 235 000 i en tidning härom veckan. Måste ha varit feltryck... fast det skulle inte förvåna mig...

MVH,
E38B12

Fr
1.138
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Här är en BMW-ägare som nog slipper stöld och skadegörelse på sin bil: Länk
\\\M 325i ZENDER///
m power
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
Er8...> Eh..är det jag som inte fattar eller? S1MON?

SONEMON...vari ligger det roliga?

*BAWORAK*
Jag tycker det är lite dyrt bara... för den gäller ju bara i 10 år.... sen måste man ju förnya den.

Svante. 1 ser ut som "i" . Det kostar mer för varje bokstav du har i skylten i England därför ersätter man ofta dyra bokstäver med billigare siffror som liknar bokstäver.
T.ex 4 brukar ofta vara använd som A 1 som i eller L och så vidare. ibland ser man att det är personlig skyllt men det tar några sekunder att lista ut vad ägaren har tänkt sig...rätt kul dock.

För övrigt kul 7 siffrigt som skulle passa mig: CATCH ME

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
/// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Den coolaste engelska nummerskylt jag sett är: X35JAR0 Oralsex när man ser den i backspegeln...
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Z3c 4 ever! : Tyvärr skulle inte den kombinationen funka, då mellanslag räknas som tecken...

*Best Man Wins*

Confucious say:

Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Hubbe, 'X35JA70', annars var det rätt ;)

*Best Man Wins*

Confucious say:

Jag har fått för mig att det inte går att få personlig skylt i England. Däremot är handeln stor med skyltar som råkat få en betydelse, t ex "S1MON". Det är därför siffror och bokstäver ofta är blandade. Eller har jag fel?

Jens
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
BMWcoupé: ja så var det nog, klurade ett tag på hu fanken r:et var.
Jag skall ha bara mellanslag på min skylt:-)

"Your Toyota is not fantastic"
Känsliga läsare kan hoppa över följande:

Med tanke på alla fartkameror jag passerar dagligen skulle jag inte ha något emot att inneha den personliga skylten: "FUCKOFF" samtidigt som jag blåser förbi dem i icke laglig fart... *blink*

Gör det med stil.
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
MrMarsupilami> (hubba hubba hubba...) Delvis har du rätt. Huruvida man får ha presonliga skyltar vet jag ej, men blandningen av boktsäver/siffror beror på deras betydelse från var bilen är osv och en mer konstig blandning får man leta efter...skulle möjligen vara Holland då...

Om ngn vill veta ngt om ngn nummerplåt från Europa så har jag införskaffat en mycket trevlig bok där i princip allt om alla länders plåtar står att finna, varifrån bilen (plåten) är, vilket system som används, hur det är uppbyggt mm mm.

Så fråga på om ni vill.

*BAWORAK*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.