|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej En del av oss kommer att ställa undan bilen under vintern. Vore intressant att höra vilka projekt ni har för bilen under tiden. Själv har jag tänkt på följande för att hålla bilen i "nyskick" * demontering/lackering av framskärmar pga några stenskott * ev byte framrutan * Alpinahjul + ev Alpinaspoiler, alt. lackera om befintliga lm hjul * köp av växelväljahandtag skinn/trä chromline alt. nytt lager klarlack på gamla handtaget * Varför inte hela chromlinepaketet interiört? Kostar säkert multum * DVD för baksätespassagerare. * Byte av div filter och lite annat smått och gott Får väl se hur mycket som hinns med och hur mycket man har råd med. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Min pärla har fått sig en helrekond ska hämta den imorgon. Sen ska det fixas lite tex *Inspektion II * 20" alpina * lacka om kofångare * nya dörrlister * lite småpyssel |
|
|
Hallo, Jag skall byta till skinninredning, vilket jag har på gång just nu (förhandlar om priset). Kompressor eller inte kompressor, det blir att besluta i vinter. Skulle vilja ha ny ratt (M ratt). Scheckheft: Din bil är i nyskick redan nu, men det du spaltade upp är inte helt fel :) // Lazze Länk |
|
|
Jag har några små fix kvar innan nybilsfinishen är total, återstå att se om allt händer i vinter. Här är min "to do list": Lacka om listerna kring sidorutorna. (shadowline sjukan med krypande korrosion i aluminiumet under den svarta färgen). Nya bakre dropplister. felet är egentligen att gummilisterna mot C-stolpen är torrspruckna, men de går inte att köpa löst. Lacka om tröskelinsteget till förarplatsen. Leta skrammel i höger framdörr. Det blir nya clips och T-lister till dörrsidorna hur som helst. (kanske uppgradering av högtalarelement as well). |
|
Nedroj |
Scheckheft , din bil är verkligen en pärla. Klart den snyggaste 740,n jag sett ( jag gillar shadowline) . :) |
|
Har följande projekt p g för mina bilar: E38: * 750 01- Kromgrill * Kromlist på bakluckan * belyst M-knopp * På något vis ordna belysta instegslister a la E65(Tips??) E32 *hellack *Nya fjädrar *angel eyes *Rostfritt Avgas Verkar som lönen kommer vara intecknad ett tag framöver :) Ha det bäst alla! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.