|
|
|
|---|---|
|
Hörde denna häromdagen, en kompis frågade mig: -"Vet du vad det är för skillnad på en BMW och en snigel?" (Jag kom på flera men jag svarade vänligt, nej. -"På snigeln sitter slämmet på utsidan" Vad kan man säga, avundsjuka! Han har inte ens bil! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" | |
| Detta är ingen historia, men länken bygger på ung ditt tema tema och bl a BMW Sverige har irriterat sig över den: Länk | |
|
Det här väl egentligen en Volvo-historia. Jag körde längst ostkusten ner till Öland en natt i somras. En av mina baklampor var sönder (vilket jag visste) och andra trafikanter började naturligtvis blinka och ha sig. Man kunde då enkelt lägga märke till att Volvo V70-ägarna är den klart värsta sorten. Under en lång tid envisades de att ligga med fullt helljus i ändan på mig. Man blir förundrad av hur många självutnämnda poliser som kör runt i de där bilarna. |
|
Scheckheft |
Hej Här en liten historia på engelska: So a guy in a BMW is in a parking lot getting into his car. As soon as he opens the door, someone in another car drives by and knocks his door clean off. He starts sobbing next to his car. "My car! I've only had it for a month!" A passer-by saw what happened and said, "Man- All you BMW drivers are the same! You're so materialistic!! You care so much about your car.. and you didn't even notice that your left arm got ripped off!" The guy replied, "Oh my god!! My gold rolex!!!!" Mvh Scheckheft ___ Länk |
Scheckheft |
och hur mycket BMW-nörd är vi? Testa här: Länk Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Scheckheft: Grymt! 67.8% BMW-nöt blev jag. :D |
|
Deliq |
Aaahh vad ballt. Var ju bara tvunget att testa Jag e 69,1% BMW-nörd M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
Deliq |
Undrar förresten om det är extrapoäng för en BMW-tatuering ? Har nämligen en sådan... ;-) M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Ahh, nu skäms man 61,9%... Fast man borde nog få extra credit bara för att man genomled ett rätt långt test... |
|
|
Har snott denna av Sheckheft från en tidigare tråd.. Jag gillade den.. Tiger Woods drives his BMW into a petrol station in a remote part of the Irish countryside. The pump attendant who knows nothing about golf, greets him in a typical Irish manner, completely unaware of who the golf pro is.''Top of the mornin' to yer, sir'' says the attendant. Tiger nods a quick ''hello'' and bends forward to pick up the nozzle. As he does so, two tees fall out of his shirt pocket onto the ground. ''What are those, son?'' asks the attendant. ''They're called tees'' replies Tiger. ''Well, what on the good earth are they for?'' inquires the Irishman. ''They're for resting my balls on when I'm driving'', says Tiger. ''Feckin Jaysus'', says the Irishman, ''BMW thinks of everything!'' Två bilar är fler än en.. |
|
| Den var bra!! | |
|
Do most of your neighbours believe you have some mental problem / too much spare time? de gör vell allas grannar om man har ett bilintresse =) fast de e väll lite extremt om man funderar på o klippa gräset så att de blir en BMW logga på framsidan av kåken =) 65,3 % mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
57% ... är inte riktigt lika bmw korumpterade som er än :) . Men då är ja inte ens 20 än :P // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Förklara gärna ordet korumpterad? | |
|
Helt ärliga svar 29,9% pure. "Your friends avoid talking to you about BMW" Stämmer rätt bra. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Jeg kjørte på E6 sammen med dama i sommer. Da hadde jeg ingen BMW, men var på jakt etter en sådan. Snakket derfor mye om bmw mens jeg kjørte. Pekte på bilene som kom i motgående felt: Bra bil (bmw), dårlig bil (annet merke), dårlig bil, bra bil osv. Slang litt dritt om Huyndaien som lå foran oss. Æsj, skitbil! Det var mørkt, kunne se en bil som sto på siden med varsellysa på. "Hva er det for en skitbil da tro.." Også var det en BMW 5-serie. Hyyyl! |
|
| Og bilen sto altså med huvan oppe, antar at det var motorstopp eller lignende. | |
|
58,8% och en sambo som pekar på mig mest hela tiden medans hon läser igenom frågorna:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.