|
|
|
|---|---|
patrik w |
jag har en 525 tds -92 och behöver en ny pump .. passar alla pumpar från andra 92:or eller har de dära nummret på pumpen ngn betydelse ? PaW |
| Här köper du bytespump till mycket bra pris tillkommer pris för jobbet att byta Länk | |
patrik w |
Ja har redan en nyrenoverad pump ja får köpa till bra pris men är inte helt säker på att det är en likadan som den jag har ... eller är alla pumpar på 92:orna likadana ? PaW |
| Ring en Borchverkstad och fråga om det...ta numret på den du har samt den du får köpa | |
patrik w |
Jo dem borde juh veta .. tack för tipset ! PaW |
| Här har du ju att kolla hos..du blir väl tvungen att låta dom göra jobbet åt dig du kan inte byta pump själv och få till det ,man måste ha lite verktyg för ändamålet samt att kunna ställa in..samtidigt så vore du dum om du inte lät bänkköra den nya för att se om den är just..så du inte åker på att ta bort den igen,då försvinner pengarna fort Länk | |
patrik w |
ja har en kille som byter åt mej, ja hade inte tänkt exprimentera själv =)ja har hört ett de är en där på wibergs som är väldigt duktig på diesel motorer rickard eller ngt sådant tror jag han heter ? PaW |
|
Kolla numret, det som står med stora siffror, R300 eller R575 Jag har en ny R575 till rätt pris MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
kan man se siffrorna utan att behöva plocka bort pumpen eller nått annat? var sitter siffrorna? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.