|
|
|
|---|---|
|
Möjligtvis långsmalt, ca 6-7 cm långt och 3-3.5 cem brett? Blått och sex piggar? Snälla hilfe =( | |
| Nein? :( | |
|
... Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! |
|
|
Du har nog inget relä. i min bil sitter hissarna direkt kopplade till knapparna, då är det lite grövre kablar en på 92- som hissarna är relä styrda på. Mvh Mattias |
|
|
Huh? Det var som satan.. Jag blir inte klok på något alls i denna soppan, båda lade av samtidigt, en säkring var trasig, bytte den, ingen reaktion. Kan det vara automatsäkringen vid ratten som gått åt fanders? Spelar ingen roll om man trycker på den eller inte, hissarna går fortfarande inte.. Blir så less =( Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! |
|
|
Låna en multimeter och mät upp den röda sladden som sitter vid ratten! Mvh Mattias |
|
|
Har ett par Multisar hemma.. Och där skall vara 12V konstant eller? Eller när och hur mycket? Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! |
|
|
ja det har jag, det ska vara 12volt konstat till knapparna, osså fas vänder kontakterna strömmen till hissarna när man trycker på dom. Om det inte är 12volt fram till "säkerhets knappen" eller vad det nu är. så vet jag faktiskt inte något mer. Men mät upp den på något vis. Mvh Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.