|
|
|
|---|---|
|
Är det så att sidolisterna (chromline utförande ej sport) och listerna fram o bak är lackade i bilens färg från faceliften istället för svartlist med krom, går dessa att få med kromad kant precis som d tidiga modellerna? Ny bild 29okt- Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du menar lackad list med chromekant??? Nja du tror inte det. Om det inte finns nått speciellt pkt med det utförandet, sånt kan ju förekomma i små serier. ///MVH Hasso Länk |
|
Precis det var d jag menade. =) Ny bild 29okt- Länk |
|
| På V8 modellerna är det kromkant på listerna. På facelifte-modellen alltså. Mvh leo | |
|
Aha! ok tackar. Ny bild 29okt- Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns en chromelist som ev går att köpa separat om man kollar reservdelslistan. Men det kanske är extra tillbehör?? normalt så är det bara vanliga lackade lister. De 540 jag sett har inte haft den listen. Den sitter ju inte heller på de gamla med shadowline. ///MVH Hasso Länk |
| Chromelisten som b.la. sitter i nederkant på dörrlisterna på nyare E39 är en del av Exlusivpaketet. | |
| Som någon sa så har V8 modellerna en kromlist på sidolisterna och på stötfångarna efter faceliften, dvs på de lackade listerna. Dessutom så körde iaf BMW Sverige ett tag med en modell av 520 eller 525 som de kalldade exklusive som också hade dessa lister. Har för mig att de även hade kromade ribbor i fronten. Dessa var av årsmodell 02 vill jag minnas. Bilar med M-sportpaket har inte kromlisten, även om de är i V8-utförande. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.