|
|
|
|---|---|
|
Kanske ett onödigt inlägg men känner att jag måste skriva av mig i mitt lyckorus :) Beställde vinterdäck på ny plåtfälg av den lokala gummigubben. Leverans lovades till fredagen men hade då inte kommit. Åkte tillbaka på måndagen men fortfarande ingenting. På tisdagen så hade det äntligen kommit. Körde in bilen, dom hissade upp och monterade av sommarhjulen. När vinterfälgarna skulle på tog det stop. FEL fälg hade leverats och inga mått stämde. Utan att behöva påpeka något blev jag direkt erbjuden samma däck jag beställt fast på 16-tums alu-fälg (aez icon 5, är den bra?) till samma pris + att han ursäktade sig så mycket för besväret att jag fått vänta. Detta kallar jag service! KP | |
|
Jag kollade 17" plåtfälg på dackonline och fick priset 870/fälg. Min lokala däckis kunde ge mig lm-fälg för samma pris. |
|
| Hade Icon 5 på min 320, och dem höll ;) Lätta att göra rena vilket är bra med tanke på hur dem lär se ut efter några veckors rullande på vintervägar, och dessutom hyfsat snygga om jag får säga det själv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.