|
|
|
|---|---|
|
Idag 23:11 Jag har lite frågor, eftersom jag nyss införskaffat min 325T-92 och inte har haft nån bmw förut... Vad innebär det att ha betekningen 325M? Och hur vet jag om jag har det? Har M-ratt och knopp + rätt fast chassie.. Mitt tempvrede är inte direktkopplat till värmekranen utan påverkar en elmotor, har jag nån form av klimat anläggning eller är det så på alla?? AC har jag inte, ingen ACkompressor iaf.. tacksam för alla svar /Niklas | |
|
M:et står för M-paket lr M-chassie är de en E30 du har? |
|
|
jepp! har inga emblem på bilen... ..har ingen aning om vad den har för utrustning förutom det uppenbara... /Niklas |
|
|
ska finnas nån slags översättningslista för att kunna se på chassienr vad som var monterat från fabrik.. Tror att alla E30 har sånt tempvred, om du har klima så finns det en knapp med en symbol på och ett litet runt galler brevid vreden.... |
|
|
Alla e30 har inte elektrisk tempvred min ix har elektrisk men den har även ac, min IM har inte elektrisk, bägge 89:or |
|
|
bara kollar min sign Länk |
|
|
kollar igen Länk Länk |
|
|
hmm... det är inte nån sån här knasig tysk grej, klima utan ac... vet att vissa tillverkare har sålt sånt, fråga mig inte varför... Den där översättningstabellen vart får man tag på den?? /Niklas |
|
|
Om du har klimatanläggning så har du en separat display. Extremt ovanligt på E30. Med AC är det som sagt en separat knapp man slår på. Med en liten snöflinga på;) Har du den men ingen kompressor är det någon som tyckt den var för tung eller nått:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.