|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
min vinterbil:Länk Länk Länk |
|
Perkka |
BMW Anders: Så det ska vara :) Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Jag tänker inte visa min vinterbil. Jag är rädd för att jag skrämmer er då. *asg* Det är ju en Subaru Station -86. Ful som faaaan t o m. =) MVH Morgan. |
|
Perkka |
Jo bju på Subban nu :) Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Nej, jag har ingenstans att lägga upp den. (Tack och lov). =) MVH Morgan. |
|
|
har precis köpt 320i E36 Coupe -93:a, förhoppningsvis finns det plats för vinterförvaring i ett större garage här i närheten! om det finns plats så kör jag med min e30 i vinter, vars generator låter som en hel park med vinande saab 900:or :( blir byte på den isf.. i värsta fall får jag köra med e36:an :( tycker inte om ideen, dels för att den är i princip helt rostfri och dels för att jag kanske kör på ngt :( bättre med e30'in isf, inte lika värdefull, men dock minst lika älskad ! BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Min svintohårda Mondeo.. Länk Två bilar är fler än en.. |
|
|
Länk Ville inte undväre min pärle over en hel vinter :) Men ge meg en E34 Touring och jeg skal tänke over det :P Länk Länk |
|
|
Funderar på att ha Porschen som vinterbil. Men ganska taskig värme & låg o.s.v... Länk |
|
Perkka |
Zeth: 924? MetallicaMats: Forden måste ju vara mer värd än BMW-n? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Jepp! En 924 Turbo IC... Går ändå knappt & köra med den på vintern. :( |
|
|
Perkka: Jepp. Och fungerar... Två bilar är fler än en.. |
|
Perkka |
Haha stabilt Mats... Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Mitt blivande vinter fordon blir skoter. Pechy Racing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.