|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Öppnar stark med min "pärla"..... 318I -85 med extraktorgrenrör och hembyggt 3" avgassystem. Länk Länk Notera att vingen inte är lackad och att den ställbara läppen inte är monterad. Bayerische Motoren Werke | |
|
Åker Fiat uno ja, men den är till salu till förmån för en 320i E21a... Lite roligare bil det... Länk |
|
|
Anders: Skal du campa over vinteren? Min "vinterbil" ligger i galleriet, med vinterfelg på bildet: Länk |
|
| Ehum, vill ni verkligen se min Renault 5? Den kan ju ge mardrömmar för ej magstarka människor... | |
| BMW Anders: vill du sälja sportinredningen i din 318 till våren? Är intresserad isf.. | |
-BeeMWe- |
BMW Anders: Är det en Wonderbaum jag skymtar i kanten av bilden :) |
|
OK. Säg vad ni vill, men den är bakhjulsdriven, har 50/50-viktfördelning, B23A-förgasare och drar loss på båda. :D Länk |
|
|
Vinterbil ? Ja, det har jag väl.. Länk Länk |
|
|
Detta är min vinterbil med vinterhjulen på faktiskt. Länk BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Wendtan, Vacker ! |
|
|
Här är min vinter-ix Länk En till "vinterbil" är på inång! ;) |
|
|
inång=ingång |
|
|
Anders: Tackar :) Även din vinterbil är klart vacker, jag gillar stuket skarpt som cabben får med hardtop, lite badboy lixom :) Wolv: Är de något med v8? :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Perkka |
Det är nog många på forumet som har Volvo som vinterbil. Rätta mig om jag har fel (?) Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
-BeeMWe- |
Länk Där har vi den, med 2 st riktigt tunga järnbalkar i bakluckan. |
|
javascript:nybild('00061673_48729.jpg') Vinterbilen.som iof alla mina andra bilar är jag kör med det som är kvar på gården när jag åker på jobbet. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Vad klistrade jag in nu för konstig länk.jag och datorer pratar inte samma språk provar igen.Länk (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Morten M: Japp, billigt och bra..... Nejdå, det är en husvagn som ska vinterförvaras nere på jobbet, min bil står bara brevid den. Carl L: Vet inte, har planer på att slänga i en B23ET i bilen och gasa på bana till sommaren, eller om den ska få leva en vinter till. Kom med ett bud, förarstolen är sliten men resten är i mycket bra skick. -BeeMWe-: Inte en, utan fem =) Vinterbilen måste ju lukta gott =). I C70:n skulle jag aldrig i helvetet hänga in något sådant. Perkka: För mig är det tvärtom, jag kör Volvo på sommaren och BMW på vintern. Bayerische Motoren Werke |
|
|
Min vinterbil -> Länk |
|
|
Vinterbilen -- Länk Ny bild 29okt- Länk |
|
| jag kör volvo på vintern, både 744gle och 142 med x antal extra hk. Brett går det iallafall : ) Sen behöver man ju inte vara så rädd för plåtskador när man åker volvo, bara slägga och gassvets så löser man det mesta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.