|
|
|
|---|---|
|
HJÄLP! Passagerarstolen har fastnat i samma läge! Naturligtvis sä är det längst fram! Spaken går att lyfta ca 1 cm men sen är det stopp. När den fungerade, lytes spaken upp betydligt högre innan man kunde justera sätet. Har försökt vicka samtidigt som jag drar i spaken men ingen händer. Har även försökt med våld utan framgång, spaken går inte att rubba. Vad kan det vara för fel? Hittade en gummiring stor som en enkrona på golvet i baksätet. Den kanske ska sitta på en annan plats?!? (Har manuella sportstolar) /MN. | |
| Har du gjort et diplomatisk forsøk? | |
|
Jag får liknande problem titt som tätt och det beror på att jag har två 8-9åriga pojkar i baksätet.. mynt,skruvar,muttrar,grodor,tuggummi,pennor,kritor hittas i varenda litet skrymsle o hål under stolarna.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kilen : har du loppis och Zoo och mathak i bilen ??? ///MVH Hasso Länk |
|
kilen He he ditt problem har stött på man stött på många ggr.mest pinsamt blev det när jag lämnade in en bil på service pga av att det lycktade "glykol"inne i bilen när jag vred på värmen.när jag hämtade bilen så frågade jag om dom hittat felet.jo sa verkarn att när han plockade bort lakrits klubborna som var ned tryckta i luftutblåset vid framrutan så försvann "glykollukten".(älskade barn.) (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
OK, sonen kan jag nog inte beskylla, han fyllde tre månader i veckan. Men det finns en FRU som har förmåga att tappa saker från sina fickor. Framförallt pennor, läppstift mm! Jag får hem och dyka ner bakom och se vad jag kan hitta! /MN. |
|
| E39 touring, en rullande loppmarknad:)) | |
|
Morten M - Vad är ett "diplomatiskt försök"? /MN. |
|
|
Asken - det verkar som du har titta in i min!!!!!!!!!!!! /MN. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det är väl inte så mycket mera att spara på än att plocka bort stolen eller plastsidan för att se efter vad som hänt eller inte händer, eller låna gummans sminkspegel och lägg under för att se om det går att utröna vad felet ligger. (har just lämnat tillbaka sminkspegeln som legat 2 månader under passagerarstolen när jag mekat med sensormattan) :)) ///MVH Hasso Länk |
Wilmas pappa |
..HAHAHAHA:) Kan bara förlika mig med alla andra som är föräldrar/sambos/gifta..måste berätta: vi har en 2-bil, så igår kom frugan in med stereon och halva kabelstammen och sa enligt följande- Jag tog bara ut stereon och titta vad som var bakom...Det hör till saken att det är en gammal radio med stöldkassett. Tur att inte var Touringen...Detta är förklaringen till vaför min fru aldrig är en förlängd del av vagnen som jag.. Tack för engagemanget! |
|
Ok, etter å ha lest dette har jeg besluttet at jeg skal definitivt inte ha barn. Og inte en sådan fru heller! Hi-hi. Knubbisen: Diplomat..altså løse en konflikt uten vold :) Det var et skämt, men tenkte det kunne lyfte tråden lite. |
|
Wilmas pappa |
Morten: Du kanske kommer att märka att verkligheten slår ner som en blixt.....Det är tur att man inte väljer fru/sambo/barn efter hur bilar behandlas, hehehe!! Trevlig helg Tack för engagemanget! |
|
Morten M: "En diplomat är en person som ber dig dra åt h****e på ett sådant sätt, att du ser fram emot att åka!!!" (Citat från Robert Gustafsson) /MN. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.