|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
tänkte kolla hur d går att montera sportstolar i bilen när man ska ha barn stol?funkar d me barn stol lr? mvh |
| Må erkjenne at jeg inte har forsøkt, men jeg vil inte tro at det skulle være noe problem? Min fråga er, skal man egentlig ha barnstol fram? Tenker på diverse airbags fram.. | |
|
Jag vet att de funkar med barnstol i e46 touring med sportstolar. de är dock ganska vanligt att man monterar den i baksätet. jag har sett e46or med barnstol även i framsätet. De finns speciella öglor anpassade för stolarna att köpa på bmw. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ja det får plats 2 bilbarnstolar i en E30 2 dörrars vilket jag vet av erfarenhet. Så en i en E46, som ju är mycket större än en E30, borde inte vara några som helst problem. Kolla bilderna på min montering på denna Länk ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Ett tips är att köpa Britax Freeway, den är absolut minst. Jag har stolen bak eftersom jag har airbag fram och det är inte mycket plats kvar fram kan jag säga. Bilen är i princip tvåsitsig när det gäller vuxna. Annars ställer inte sportstolarna i sig till några problem. |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
tack för svaren |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.